Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, intenţionează să creeze aproximativ 13.000 de noi locuri de muncă în Europa în următorii trei ani, în urma deschiderii de noi magazine, a afirmat pentru Reuters directorul general Andy Bond.
Cele mai multe noi locuri de muncă vor fi în Europa continentală, firma estimând că în urma pandemiei cumpărătorii vor prefera magazinele mai ieftine. În timp ce mulţi retaileri europeni şi-au mutat operaţiunile online, au închis magazinele şi au făcut concedieri pentru a supravieţui pandemiei, Pepco face exact opusul, a declarat Bond.
Acesta a adăugat: „Spre deosebire de mulţi retaileri tradiţionali care se confruntă cu probleme, suntem extrem de încrezători în perspectivele noastre de creştere”.
Pepco s-a listat în mai la Bursa de la Varşovia, iar capitalizarea sa bursieră se situează la 6,9 miliarde de euro. Compania are aproximativ 35.000 de angajaţi în 3.400 de magazine din 16 ţări. În septembrie va intra pe cea de-a 17-a piaţă, Austria.
În ultimul trimestru, Pepco a raportat venituri de 1,04 miliarde de euro şi creştere comparabilă a vânzărilor de 29,3%, un avans care reflectă impactul pandemiei în aceeaşi perioadă a lui 2020, când magazinele au fost închise.
Grupul Pepco, unul dintre lanţurile de magazine cu cea mai puternică expansiune în Europa de Est, este prezent şi în România, unde comercializează îmbrăcăminte, articole pentru casă şi produse alimentare.
Compania intenţionează să deschidă încă 200 de unităţi Pepco, peste 50 de magazine Dealz şi peste 20 de unităţi Poundland. AGERPRES