Începând de astăzi, accesul publicului în sediul Consiliului Județean (CJ) Iaşi este permis doar pe baza certificatului verde de vacinare, care face dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 a posesorului, respectiv trecerea intervalului de zece zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, prin prezentarea rezultatului negativ al unui test RT PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore, sau a rezultatului negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2. Persoanele care nu se încadrează în aceste categorii pot solicita online actele de care au nevoie la adresa de email ghiseu.unic@icc.ro. Înmânarea documentelor în original se va realiza doar în baza unei programări, într-un spațiu special amenajat la intrarea în instituție, cu respectarea măsurilor sanitare, informează într-un comunicat conducerea instituţiei. Potrivit documentului, în toate departamentele Consiliului Județean Iaşi, angajații vor veni la serviciu în două serii, de la ora 07,30 și de la ora 08,30. Toate instituțiile aflate în subordinea CJ Iaşi își vor adapta, de asemenea, activitatea în funcție de prevederile HG 1130/22.10.2021. (E.M.)