Iașul s-a calificat în finala competiției “Destinația Anului 2022”

Municipiul Iași a câștigat etapa regională a competiției “Destinația Anului 2022” (www.destinatiaanului.ro) la categoria “City Break”, calificându-se astfel, alături de orașele Brașov și Târgoviște, în finala acestei întreceri. Aproape 22.000 de români au nominalizat destinațiile preferate în competiția vacanțelor în România, iar 25 de membrii ai juriului (bloggeri și experți în turism) exprimându-și perspectiva asupra destinațiilor calificate în finala etapei regionale. Categoria “Localități Turistice” a fost câștigată de Dărmănești, Brezoi și Toplița. Celelalte destinații finaliste ale fazei regionale au fost Oradea, Timișoara, Hunedoara, Suceava, Galați, București, Buziaș, Vama Buzăului, Săvârșin, Sovata și Valea Doftanei. }ncepând cu data de 5 mai, publicul va avea posibiltiatea s-;I exprime opțiunile pe www.destinatiaanului.ro, pentru a stabili podiumul final al întregii Românii. Seria de emisiuni de promovare va fi difuzată de Prima TV în vara acestui an, iar destinațiile vor beneficia și de prezențe în media internațională și la mari târguri de turism din Europa. În etapa finalei naționale, Gianina Corondan și echipa Prima TV vor vizita cele șase destinații câștigătoare, pentru a descoperi atracțiile și noutățile din acestea. “Mulțumesc tuturor celor care au votat Iașul, în special ieșenilor care s-au mobilizat exemplar, dar, mai ales, mulțumesc tuturor celor care, indiferent că e vorba de instituții publice, operatori de turism sau organizații neguvernamentale, fac din orașul nostru o destinație turistică tot mai căutată, mai apreciată și mai admirată!”, a declarat primarul Mihai Chirica la aflarea veștii că orașul nostrum s-a calificat în etapa finală a competiției „Destinația Anului 2022”. Proiectul “Destinația Anului” își propune să fie cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern prin popularizarea destinațiilor turistice ale României în mediul online, în emisiuni difuzate de Prima TV, prin implicarea directă a românilor pe site-ul www.destinatiaanului.ro, și prin colaborarea cu bloggeri și influenceri de turism. Aflat la a doua ediție, proiectul beneficiază de un parteneriat cu Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Alianța Pentru Turism.