Aplicația 24pay, soluție de plată digitală pentru transportul în comun dezvoltată de compania PTP Online și deținută de PayPoint România, devine disponibilă și în orașul Roman și ajunge astfel să fie prezentă în 15 orașe din toată țara. Datorită parteneriatului încheiat de 24pay cu compania Solelga COM SRL, locuitorii din orașul Roman și din împrejurimi vor putea achiziționa, începând cu 10 mai, bilete și abonamente direct de pe telefon pentru transportul către localitățilede pe ruta Roman – Luțca – Sagna – Vulpășești.
Astfel, orașul Roman completează lista localităților unde călătorii beneficiază de o opțiune de plată digitală modern pentru plata transportului. 24pay este deja disponibilă în București, Cluj-Napoca, Iași, Arad, Brașov, Râmnicu-Vâlcea, Sibiu, Timișoara, Târgu-Jiu, Piatra-Neamț, Reșița, Săcele, Ploiești și Baia Mare.
„Ne bucurăm să extindem disponibilitatea aplicației 24pay și în orașul Roman și să le oferim locuitorilor șicălătorilor de aicio soluție simplă și rapidă pentru plata transportului în comun. Alături de partenerul nostru de pe plan local, Solelga COM SRL, am reușit să facem posibilă plata biletelor și abonamentelor direct de pe telefonul mobil, iar acest parteneriat reconfirmă misiunea noastră de a contribui la procesul de digitalizare a plăților în România”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.
Lansată în 2018, aplicația 24pay s-a extins constant și a ajuns la peste 800.000 descărcări din magazinele de aplicații la finalul lunii aprilie 2022. Prin 24pay, locuitorii din orașele unde aplicația este disponibilă beneficiază de o soluție rapidă și sigură pentru a achiziționa bilete și abonamente pentru transportul în comun. Achiziția biletelor se face prin intermediul cardului bancar salvat în aplicație, iar utilizatorii care au cumpărat abonamente pentru transportul public pot alege să fie notificați atunci când abonamentul lor urmează să expire. Plățile pentru achiziționarea biletelor sunt derulate în baza parteneriatului încheiat cu Banca Transilvania.