Începând de vineri, 29 iulie, ora 12.00, până luni, 1 august, inclusiv, E.ON Energie România efectuează lucrări de mentenanță la sistemele informatice ale companiei, cu impact direct asupra serviciilor de relații cu clienții.
Canalele de comunicare directă cu clienții: Call Center, E.ON Chat și magazinele E.ON, respectiv platforma digitală E.ON Myline, sunt inaccesibile în acest interval de timp și, astfel, operațiuni precum verificare sold, plată facturi, transmitere facturi, etc. vor fi afectate, anunță compania într-un comunicat de presă.
Pe durata lucrărilor de mentenanță:
- accesarea contului E.ON Myline va fi indisponibilă.
- alte servicii online vor funcționa cu intermitențe sau nu vor fi accesibile, de exemplu: eon.ro/contact
- serviciul Call Center este nefuncțional
- magazinele E.ON vor fi închise publicului
- echipa de consultanți de pe E.ON Chat va fi indisponibilă
- facturile emise nu vor putea fi transmise
- se pot face plăți ale facturilor,dar acestea vor fi procesate ulterior
- linia telefonică dedicată clienților care beneficiază de asistență tehnică este funcțională 24/7 și poate fi accesată sunând la 0232.421.999 (doar de către clienții care au contractat E.ON Serv Express, E.ON Life și E.ON Cool, precum și servicii de furnizare gaze naturale/energie electrică care au și componentă de asistență tehnică pentru a semnala defecțiuni la instalația electrică/de încălzire și la centrala termică).
E.ON își cere scuze clienților pentru această situație și îi asigură de faptul că depune eforturi pentru ca serviciile să devină funcționale cât mai repede posibil, acestea fiind programat esă fie reluate din 2 august.