Cea mai mare parte a românilor vor face cumpărături cu ocazia „Black Friday”

Majoritatea românilor (87%) apreciază că vor face, şi anul acesta, cumpărături de „Black Friday”, în timp ce aproape toţi cei intervievaţi (97,2%) sunt de părere că ar trebui să existe mai multe oferte în turism, cu ocazia zilei reducerilor, reiese dintr-un studiu realizat de o platformă hotelieră online.

În acest context, cercetarea realizată de Travelminit.ro arată că aproape jumătate (49%) dintre respondenţi spun că sunt dispuşi să achiziţioneze inclusiv un produs/serviciu pe care nu îl au neapărat în plan, dar care are un preţ atrăgător de „Black Friday”.

Potrivit sursei citate, 33,7% din totalul celor chestionaţi îşi pregătesc din timp lista, compară preţurile şi analizează ofertele, iar 33,4% susţin că fac achiziţii spontane, în funcţie de ofertele de moment.

În ceea ce priveşte încrederea pe care o au în ofertele de „Black Friday”, aceştia se situează în două categorii: o tabără de sceptici, care nu sunt convinşi că ofertele sunt cu adevărat reduse şi rentabile, respectiv o a doua tabără care consideră că ofertele din „Vinerea Neagră” au reduceri semnificative, dar şi un impact pozitiv asupra consumatorilor.

De asemenea, 50% dintre respondenţi afirmă că reducerea de „Black Friday” ar trebui să fie peste 40% pentru a-i convinge să facă o achiziţie, 19,8% ar fi satisfăcuţi şi de o reducere de minimum 30%, în timp ce restul au optat pentru alte procente.

Când vine vorba despre organizarea campaniilor de „Black Friday” în turism, preferinţa românilor este aproape unanimă, 97,2% dintre cei intervievaţi fiind de părere că ar trebui să existe mai multe oferte pe aceste segment. Mai mult decât atât, pe lângă cazare, turiştii doresc şi facilităţi sau servicii suplimentare incluse în ofertele de „Black Friday” ale operatorilor din turism: acces la centrul SPA, demipensiune, excursii opţionale sau acces la piscina interioară.

Totodată, la nivel general, 87% dintre români declară că vor face, şi în acest an, cumpărături cu ocazia „Black Friday”.

În ceea ce priveşte destinaţiile din România populare în rândul turiştilor, zone în care aceştia doresc să găsească cele mai multe oferte de „Black Friday”, clasamentul este alcătuit din: destinaţiile montane (votate de 48,8% dintre respondenţi), staţiunile balneare (24,4%), marile oraşe (11,6%), dar şi litoralul românesc (11,2%).

Pentru cei care plănuiesc să achiziţioneze un sejur de Black Friday, Travelminit informează că ofertele disponibile pe data de 11 noiembrie pe promotii.travelminit.ro vor putea fi achiziţionate şi cu vouchere de vacanţă, un motiv în plus pentru a profita de oferte şi de a-ţi rezerva din timp, la preţuri accesibile, sejurul mult dorit. Astfel, printre unităţile ofertate se află: Hotel Spring Holiday Resort din Neptun (o reducere de 60% pentru un sejur care include cazare pentru 2 adulţi, 3 nopţi, în cameră dublă matrimonială, la preţul de 594 de lei); Hotel Diana Resort din Băile Herculane (o reducere de 35% pentru un sejur care include cazare pentru două persoane, două nopţi în cameră dublă, mic dejun şi acces la SPA, la preţul de 630 de lei); Septimia Resort – Hotel, Wellness & SPA din Odorheiu Secuiesc (reducere de 44% pentru un sejur care include cazare pentru două persoane, două nopţi în cameră dublă, mic dejun şi acces la SPA, la preţul de 790 de lei).

Fondată în Cluj-Napoca, în 2017, compania Travelminit este unul dintre cei mai mari jucători pe piaţă rezervărilor hoteliere din România. Din anul 2020, compania face parte din Szallas Group, care are în portofoliu 12 platforme hoteliere în Centrul şi Estul Europei (România, Ungaria, Polonia, Cehia, Croaţia), cu vânzări de peste 150 milioane de euro şi mai mult de 350 de angajaţi. AGERPRES