IULIUS deschide al doilea Family Market, în cartierul Bucium din Iași. Află ce magazine și servicii propune proiectul!

Compania IULIUS a inaugurat cel de-al doilea proiect Family Market, în cartierul ieșean Bucium. Proiectul de retail de proximitate aduce servicii și produse necesare zilnic în zona rezidențială care a cunoscut o dezvoltare constantă în ultimii ani. McDonald’s Drive Thru, supermarket Auchan, Sinsay și alți 23 de antreprenori locali și naționali asigură mixul personalizat de produse și servicii rezultat din consultarea comunității.

În acest an, IULIUS a inaugurat două proiecte Family Market la Iași, primul în comuna Miroslava, în vară, iar acum și pe cel din cartierul Bucium. „Este o investiție de 12 milioane de euro și avem o suprafață de retail de 5.500 mp, în care am adus împreună 26 de branduri, care au creat peste 180 noi locuri de muncă”, spune Radu Pârlea, Shopping Center Manager Family Market. „Cele mai multe sunt locale și naționale, cu produse proaspete și sănătoase, de la florărie, băcănie, patiserie, carmangerie, restaurante, până la piese auto, frizerie și servicii care îți sunt necesare zilnic. Conceptul este gândit pentru a răspunde interesului publicului pentru consumul local”.

Family Market încadrează esența expertizei companiei IULIUS în a dezvolta proiecte de regenerare urbană la nivel național. Astfel, relevanța mixului de shopping pentru comunitățile în expansiune, accesibilitatea și eficientizarea timpului sunt elementele definitorii. „Ideea Family Market a apărut înainte de pandemie, însă perioada de restricții a întărit utilitatea conceptului, mai ales în zonele rezidențiale de la limitele orașului, care au atras tot mai multe familii tinere. Cele cinci luni de operare a proiectului din Miroslava ne confirmă că este un concept de care piața avea nevoie. În cazul proiectului deschis în Bucium, cei aproximativ 30.000 de locuitori ai cartierului vor putea reduce din drumurile spre centrul Iașului, aflat la șapte-opt kilometri, pentru a accesa servicii care acum sunt aproape”, a adăugat Radu Pârlea.

Noul proiect integrează un restaurant McDonald’s, a doua locație a brandului cu serviciul Drive-Thru și al patrulea din orașul Iași. Restaurantul integrează cele mai noi tehnologii, fiind prevăzut cu ecrane digitale pentru afișarea meniurilor, kiosk-uri pentru comanda produselor, iar clienții se pot bucura de produsele preferate atât în restaurant, cât și prin intermediul serviciilor Drive-Thru și McDelivery.

Ancoră a proiectului este și supermarketul Auchan, un concept de format de mare suprafață, de peste 2.000 mp, în care clienții găsesc peste 11.000 de articole la raft. În oferta magazinului se regăsesc atât produse proprii, marca Auchan, branduri românești şi internaţionale, alimentare și non-alimentare, precum și o selecție de produse românești, provenite de la producători și furnizori locali. În plus, membrii MyCLUB Auchan vor beneficia de promoții exclusive și servicii unice în baza cardului de fidelitate.

Oferta de cumpărături este completată de:

Fashion, home&deco: Sinsay

Dining și preparate proaspete: La Bottega, La Ciambella, Kosarom, Spartan, Fusion To Go (sushi);

Dulciuri, patiserie și cafea: Dolciano, Dulcinella, Teo`s Café;

Sănătate & Beauty: Dr. Max, Prisaca Bârnova, Atipic Barbershop;

Servicii: Autopit, Animax, Schimbu` 3, Pro Tel, Family Balloons, Silca (multiplicare chei), Inmedio, Flower Boutique, CEC Bank, curățătoria Omniclean.

Ca parte a promisiunii IULIUS privind principiile sustenabilității, Family Market include o zonă verde, cu arbori maturi și plante decorative, ce contribuie la reducerea amprentei de carbon. În același timp, proiectul este ușor de accesat, atât pe jos, cât și cu bicicleta sau mașina, datorită soluțiilor de mobilitate implementate. Sunt disponibile 151 de spații de parcare, spații pentru biciclete și stații de încărcare pentru vehicule electrice.

Family Market Bucium și Family Market Miroslava reprezintă investiţii în valoare totală de peste 24 milioane de euro. Partenerul IULIUS în finanțarea proiectelor este CEC Bank, unul dintre principalii susținători ai antreprenorilor locali.

 

Din darnic, în mai darnic

 

În perioada 8 – 11 decembrie, clienții Family Market Bucium care fac cumpărături de 300 de lei și vin cu bonurile la Centrul de Premiere, aflat pe culoarul Auchan, vor primi pe loc un voucher de 50 de lei. În așteptarea sărbătorilor de iarnă și în ton cu atmosfera festivă creată de instalațiile luminoase din proiect, Moș Crăciun va fi și el prezent împreună cu alaiul său pentru a-i întâmpina pe vizitatori în cele 4 zile inaugurale, în intervalul orar 17.00 – 19.00.

Mai mult, supermarketul Auchan lansează din 8 decembrie o tombolă dedicată membrilor programului de fidelitate MyCLUB Auchan, oferindu-le acestora șansa de a câștiga premii de 1.000 euro. Astfel, în perioada 8-31 decembrie, clienții care utilizează cardul de fidelitate MyCLUB Auchan la cumpărături în Auchan Bucium sunt înscriși automat în marea tombolă care le poate aduce unul dintre cele 5 premii în valoare de 1.000 de euro, oferiți sub formă de bonus pe cardul de fidelitate. Acesta poate fi obținut direct din magazin sau generat online de pe www.auchan.ro sau din aplicația Auchan.

De luni, 12 decembrie 2022, clienții vor avea la dispoziție și aplicația mobilă Fidelity, disponibilă în Google Play și AppStore. Mecanismul de funcționare este intuitiv: scanezi bonul în aplicație și, după validarea bonului de către operator, un procent de 5% din valoarea cumpărăturilor îți este returnat în portofelul virtual. Banii acumulați pot fi transformați în vouchere pe care le poți valorifica la magazinele din Family Market Bucium. Iar la cumpărături de 500 de lei, clienții vor primi vouchere în valoare de 50 de lei prin intermediul aplicației Fidelity.

 

Family Market Bucium:

  • Program:
    • Magazinele Family Market Bucium: zilnic, orele 09.00 – 21.00
    • Auchan: zilnic, orele 07.00 – 22.00
    • McDonald’s: zilnic, orele 07.00 – 24.00, serviciul Drive Thru – nonstop.
  • Circa 12 milioane de euro investiţie
  • Aproximativ 5.500 mp suprafaţă închiriabilă * 26 operatori
  • Peste 180 de noi locuri de muncă
  • Spații verzi amenajate: 5.000 mp, 150 de arbori maturi și peste 7.000 de plante mici
  • 151 locuri de parcare și facilități pentru bicicliști, stații de încărcare electrice
  • Lucrări de modernizare și conectivitate a infrastructurii auto și pietonale