Astfel, în cazul unei probleme cu produsele şi serviciile achiziţionate se contactează Protecţia Consumatorilor, iar în cazul în care există probleme legate de alimente se apelează Autoritatea Naţională Sanitară şi pentru Siguranţa Alimentelor (ANSVSA).
Totodată, din aplicaţie pot fi accesate numerele utile şi de urgenţă la nivel judeţean cum ar fi: Primărie, Poliţia Locală, Direcţia Sanitar Veterinară, Direcţia de Sănătate Publică.
De asemenea, prin intermediul InfoCons se poate verifica dacă o unitate turistică este autorizată, înainte de a fi achitat avansul.
„Pentru a ne asigura că locul unde petrecem Revelionul (hotel, pensiune turistică sau agroturistică, vilă sau cabană) respectă criteriile de clasificare conform legii, putem verifica dacă locaţia este autorizată şi dacă clasificarea obţinută corespunde. Putem verifica uşor dacă unitatea de cazare ne pune la dispoziţie toate facilităţile conform clasificării primite. Totodată, întotdeauna trebuie să solicităm bonul fiscal pentru a avea dovada justificativă în cazul în care dorim să depunem sesizări. De asemenea dacă mergem pe pârtie trebuie să verificăm înainte dacă aceasta este omologată sau nu, pentru a fi in siguranţă.”, susţin reprezentanţii InfoCons. AGERPRE