Compania Naţională Poşta Română a fost ţinta unor campanii online înşelătoare în ultimele zile, clienţii fiind îndemnaţi prin SMS sau prin e-mail să acceseze un link pentru a finaliza o plată şi pentru a li se confirma expedierea unui colet, avertizează compania.
„După cum s-a întâmplat şi în alte dăţi, în ultimele zile Compania Naţională Poşta Română a fost ţinta unor campanii online înşelătoare. Clienţii au fost îndemnaţi prin SMS sau prin e-mail să acceseze un link pentru a finaliza o plată şi pentru a li se confirma expedierea unui colet. Accesarea linkului respectiv permite atacatorilor să colecteze datele bancare, cu scopul de a sustrage bani din conturile acestora. Clienţi ai noştri ne-au informat că au primit e-mailuri de tip phishing, care conţin fişiere .zip”, precizează compania pe pagina sa de Facebook.
Compania Naţională Poşta Română comunică doar prin intermediul adreselor oficiale de e-mail: suportclienti@posta-romana.ro, noreplay@posta-romana.ro, nu transmite fişiere de tip .zip şi nu solicită clienţilor să furnizeze date cu caracter personal, informaţii bancare confidenţiale referitoare la conturile personale, numere de card sau coduri PIN şi nici efectuarea de plăţi online ale unor taxe vamale, subliniază sursa citată.
„Dacă primiţi mesaje cu astfel de solicitări, vă îndemnăm să nu le deschideţi şi să nu accesaţi niciunul din linkurile prezente în mesaj”, se arată în postarea CNPR. AGERPRES