A 7-a ediţie a Erasmus+ International Staff Training Week

În perioada 20 – 24 mai 2024, Serviciul Relaţii Internaţionale din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi organizează a 7-a ediţie a Erasmus+ International Staff Training Week, a cărei temă principală se axează pe rezilienţa emoţională şi tehnici de gestionare a stresului la locul de muncă. La eveniment participă personal didactic, personal didactic-auxiliar şi de cercetare din 3 state membre ale Uniunii Europene (Austria, Franţa şi Germania), la care se adaugă participanţi din 10 ţări non-UE (Albania, Armenia, Azerbaijan, Georgia, Liban, Muntenegru, Republica Moldova, Turcia, Ucraina, Uruguay).

Programul evenimentului include prezentări ale universităților reprezentate, participarea la workshop-uri cu tematici precum Managementul timpului (workshop susţinut de Diana Chihaia, şeful Serviciului pentru Studenți, Orientare în Carieră și Inserție Profesională și Alumni), Managementul stresului (workshop susţinut de prof. univ. dr. Daniela Muntele de la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei), Comunicare eficientă la locul de muncă (workshop susţinut de conf. univ. dr. Maria Corina Barbaros de la Facultatea de Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice), Dezvoltarea abilităţilor de viaţă prin sport (workshop susţinut de lect. univ. dr. Alexandru Oprean de la Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport), Ikebana şi aranjamente florale (workshop susţinut de Cristiana Petre, biolog în cadrul Grădinii Botanice „Anastasie Fătu”). De asemenea, participanţii vor avea întâlniri de lucru individuale în cadrul facultăţilor şi departamentelor omoloage.
Programul academic va fi completat de activităţi culturale precum: un tur de oraş susținut de lect. univ. dr Mihai Bulai de la Facultatea de Geografie şi Geologie, un tur al Grădinii Botanice „Anastasie Fătu” și o aplicaţie de teren, a cărei obiectiv constă în vizitarea următoarelor obiective turistice: Mănăstirea Probota, satul tradiţional românesc Dolheştii Mici, Muzeul Viei și Vinului din Hârlău și Cramele Cotnari.