Anunturi publicitareFeaturedFluxIulius MallLocalUncategorized

FURLA a inaugurat prima sa locație din afara Capitalei în ansamblul Palas Iași 

 

 

FURLA, brandul italian de lux recunoscut pentru colecțiile sale de genți și accesorii din piele, dar și încălțăminte, își consolidează prezența în România prin deschiderea unor noi magazine, prin parteneriatul cu grupul IULIUS, unul dintre cei mai mari operatori și dezvoltatori de proiecte mixed-use de regenerare urbană din țară. Marți, 11 martie 2025, FURLA a inaugurat prima sa locație din afara Capitalei, în ansamblul Palas Iași. În Cluj-Napoca, brandul va fi prezent în proiectul RIVUS, aflat în dezvoltare, atât prin intermediul unui nou magazin monobrand, FURLA, cât și prin cel mai nou concept multibrand, MAMAQUILLA. 

Brandul italian de lux FURLA, prezent pe piaţa din România doar în Bucureşti, se extinde în centrul mixed-use Palas Iaşi şi în viitoarea dezvoltare RIVUS din Cluj-Napoca. Magazinul din Palas a fost inaugurat pe 11 martie şi aduce mai aproape de ieşeni cele mai noi colecţii de genți și accesorii din piele, dar și articole de încălțăminte, cu un design sofisticat, ce pun accentul pe tradiția pur italienească și unde măiestria creațiilor ieșite din mâinile meștesugarilor peninsulari se respectă cu strictețe. Recent, compania IULIUS a anunţat că lucrează cu biroul de arhitectură Foster+Partners pentru reconfigurarea ansamblului Palas, care va avea o suprafaţă extinsă de 80.000 mp şi o ofertă superioară de experienţe premium de shopping, dining şi entertainment pentru toate categoriile de public.

RIVUS Cluj-Napoca este un proiect mixed-use sustenabil, care va include cea mai mare zonă de retail din țară, de peste 145.000 mp suprafață închiriabilă. Printre noutățile aduse de proiectul ce transformă o fostă platformă industrială într-un lifestyle center deschis comunității se va număra atât un viitor magazin monobrand FURLA, cât și cel mai nou concept multibrand, MAMAQUILLA, locații care vor avea o suprafață de peste 280 mp. MAMAQUILLA este un nou concept multibrand cu un portofoliu de branduri premium precum: Furla, Coccinelle, Piquadro, Mario Valentino sau Kate Spade.

,,Pentru pasionații de shopping care apreciază calitatea și versatilitatea produselor premium, aducem în premieră branduri exclusiviste, dorite de clienții noștri. Astfel, ne propunem să le oferim o experiență de cumpărături într-un cadru rafinat, în locații concept. FURLA este unul dintre aceste branduri, integrându-se perfect în mixul de retail al Palas Iași și RIVUS prin eleganța sa contemporană și prin abordarea sofisticată a luxului. RIVUS este mai mult decât un mall. Va fi un centru multifuncțional cu o mare diversitate de componente, de la cele de retail și office, la cele culturale, de entertainment, parc și mobilitate. Palas Iaşi este proiectul nostru emblematic, care, odată cu noua remodelare, va deveni mai verde, mai dinamic, cu mai multe spații de recreere și diversitate de shopping, dining şi entertainment”, a transmis Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

Deschiderea noului magazin FURLA în Iași marchează un nou pas în expansiunea noastră, reafirmând angajamentul de a aduce eleganța și stilul italian mai aproape de clienții din întreaga țară. Privim cu entuziasm către acest nou capitol și către viitoarele deschideri, inclusiv în Cluj”, declară Cristian Negoita, Director General – Millenium Pro Design SRL.

 

Produsele Furla sunt cunoscute pentru liniile minimaliste și paleta variată de culori, care combină clasicul artizanatului italian cu tendințele actuale și designul inovator. Prestigiosul brand a fost creat în Bologna, Italia, de către Aldo Furlanetto, în 1927.

 

Începând din 1970, FURLA și-a consolidat o prezență puternică în întreaga lume. În prezent, cuprinde peste 1.600 de puncte de vânzare la nivel global, dintre care 1.200 sunt magazine multibrand. Rețeaua monobrand se află în 100 de țări, incluzând 223 de magazine – 128 magazine proprii și 95 outlet-uri, 114 francize dintre care si FURLA din București și 39 locații în travel retail.

 

 

Despre Palas Iași

 

În mijlocul orașului, sub blazonul Palatului Culturii, IULIUS a dezvoltat Palas Iași, un proiect premieră, gândit ca un omagiu adus clădirii simbol și ca un avânt economic și social al întregii regiuni. Primul ansamblu mixt realizat în România, Palas Iași a introdus valențele vestice ale conceptului de lifestyle în dezvoltarea unei regiuni cu potențial major, insuficient valorificat. Proiectul înglobează o zonă de retail de peste 63.000 mp, cu 270 de magazine, un food court generos și 20 de restaurante cu specific internațional, un centru de evenimente, un parc spectaculos, carusel venețian, lac, foișor și vestigii arheologice, piațete pentru evenimente și un patinoar, 7 clădiri office clasa A, un amfiteatru în aer liber cu 460 de locuri și 2.500 de locuri de parcare subterană.

 

Inaugurat în 2012, ansamblul Palas rămâne singurul ansamblu de regenerare urbană de o asemenea amploare din nord-estul țării. În prezent, valoarea investiției în ansamblul Palas Iași se ridică la peste 310 milioane de euro. Dezvoltarea a continuat prin Palas Campus, un proiect mixt în sine construit în apropiere, transformând o zonă subdezvoltată din centrul Iașului în district de business, cu o investiție de 120 milioane de euro.

 

Despre RIVUS

 

Proiectul de reconversie urbană RIVUS este o investiție de peste 500 milioane de euro a companiilor IULIUS şi Atterbury Europe, prin intermediul căreia va fi redată comunității o fostă zonă industrială nevalorificată de 14 hectare. RIVUS se află în etapa de obținere a autorizației de construire, după ce, în luna august, a fost aprobat Planul Urbanistic Zonal de către Consiliul Local. RIVUS va integra: cea mai mare suprafață de retail din România, spații de birouri premium, un nou parc și spații verzi amenajate de peste 52.000 mp, grădină japoneză pe acoperiș, primul centru de arte performative, centre de entertainment pentru întreaga familie, cele mai noi tehnologii cinematografice, două clădiri industriale reconvertite în spații culturale, coworking și servicii, dar și un mix diversificat de restaurante.

 

Conceptul proiectului RIVUS, primul realizat de renumiții arhitecți olandezi UNStudio implementat în România, este inspirat din ceea ce și-a dorit comunitatea. Descoperă cel mai amplu proiect de reconversie urbană din România pe www.rivus.ro și pe platformele social media: www.instagram.com/rivuscluj, www.facebook.com/rivuscluj.

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button