Anunturi publicitareFeaturedFluxIulius MallLocalUncategorized

Zona dedicată retailerilor sport din Palas se dezvoltă. JD Sports deschide primul său magazin din Iaşi

 

 

JD Sports, unul dintre retailerii globali în domeniul articolelor sportive și streetwear, a deschis pe 11 aprilie 2025 primul său magazin din Iași, în ansamblul Palas. Această inaugurare marchează începutul unei serii de premiere regionale în noua zonă destinată magazinelor sport din proiectul mixed-use dezvoltat de IULIUS. Compania continuă dezvoltarea Palas Iaşi, după un concept al renumitului birou de arhitectură Foster + Partners: remodelarea spațiilor comerciale existente și extinderea suprafeței totale de retail până la peste 80.000 mp închiriabili, branduri în premieră regională, experiențe noi de dining și recreere, nou centru de conferințe, parc extins și mai multe evenimente.

Magazinul JD Sports se desfăşoară pe o suprafaţă de 560 mp și introduce cel mai nou concept al multibrandului internațional. Clienții găsesc aici colecții sport și urban casual de la branduri de renume, precum și produse exclusive, disponibile doar în locațiile JD Sport. Fondat în 1981 în Marea Britanie, brandul a devenit unul dintre cei mai relevanți retaileri la nivel mondial, având locații în 29 de țări din Europa, America de Nord, în Australia și Noua Zeelandă.

„După inaugurarea din Iulius Town Timişoara de anul trecut, suntem foarte mulțumiți de faptul că am reușit sa identificăm locația potrivită pentru a extinde colaborarea cu JD Sports și la Palas. JD Sports este unul dintre grupurile de top în piața sports fashion and outdoor din Europa, UK, America de Nord și Asia. Suntem deosebit de încântați că am reușit să îi lansăm primii în noua zonă sport din Palas, dedicată celor mai relevante branduri de profil și la care se lucrează în prezent. Această inițiativă face parte dintr-un proces mai amplu de transformare a Palas după un concept al renumitului birou de arhitectură Foster + Partners. Continuăm să îmbunătățim experiența de shopping, extindem magazinele actuale, introducem branduri internaționale noi și îmbogățim opțiunile de recreere, astfel încât Palas să rămână destinația preferată pentru cele 22 milioane de persoane care ne vizitează anual”, a transmis Oana Diaconescu, Head of Retail Leasing la compania IULIUS.

Noua etapă de dezvoltare a proiectului Palas Iași presupune: suplimentarea suprafeţei de retail până la 80.000 mp închiraibili; reamenajarea parcului cu zone interactive pentru copii, cascade apă și o regândire a peisajului; un nou centru de evenimente. Reamenajarea Palas este estimată la 80 de milioane de euro, ceea ce va ridica investiția realizată de IULIUS în centrul Iașului la peste 520 de milioane de euro.

Despre Palas Iași

 

Inaugurat în mai 2012, Palas Iaşi reprezintă cea mai mare investiţie în real estate din estul ţării, în valoare de peste 320 milioane de euro. Situat lângă Palatul Culturii, Palas este primul proiect de tip mixed-use realizat în România şi include: peste 270 de magazine, şapte clădiri de birouri clasa A (75.600 mp), la care se adaugă Palas Campus, cea mai mare clădire de birouri din România, dezvoltată în proximitate (60.000 mp), un centru de evenimente, hotel de 4*, restaurante și cafenele tematice, parc de 50.000 mp, carusel, patinoar sezonier și alte facilități de timp liber, precum și cea mai mare parcare subterană din România, cu peste 2.500 de locuri. Prin mixul inedit și complex de shopping și entertainment, Palas atrage anual peste 22,1 milioane de vizitatori, inclusiv din Republica Moldova.

 

Compania IULIUS este dezvoltator și operator specializat în ample proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Valorea investiţiilor realizate depăşeşte 1,2 miliarde de euro. Portofoliul este compus din două proiecte mixte (Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara), reţeaua naţională Iulius Mall (Iaşi, Cluj-Napoca, Suceava), două proiecte de proximitate Family Market (Iaşi) și 15 clădiri office în Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. Portofoliul include peste 310.000 mp de spaţii de retail, proiectele fiind lidere de piață la nivel regional, cu peste 70 de milioane de vizite anual. Compania are în dezvoltare alte două proiecte mixte majore de reconversie urbană, la Cluj-Napoca şi Constanţa, investiţii estimate la peste 1,3 miliarde de euro.

 

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to top button