Retaileri de top în noua zonă sport a Palas Iași: Buzz și Sport Vision vor deschide, în curând, cele mai noi concepte de magazine

Sport Vision Group, lider regional în retailul de articole sportive, își consolidează prezența în România prin deschiderea a două noi magazine în zona sport a ansamblului mixt Palas Iași: Buzz Sneaker Station și Sport Vision. Palas Iași a intrat într-o etapă de transformare majoră, menită să redefinească experiența urbană din centrul orașului. Noul concept va aduce premiere regionale, formate flagship ale brandurilor existente, opțiuni moderne de petrecere a timpului liber și o reamenajare a parcului, cu zone interactive și spații dedicate relaxării.
Buzz Sneaker Station, axat pe cultura urbană și sneakers, va fi destinația ideală pentru pasionații de încălțăminte sport și streetwear. Locația din Palas va avea o suprafață de peste 250 mp și va găzdui cele mai noi colecții ale brandurilor de top din industrie. Magazinul este programat pentru deschidere în această vară.
Sport Vision va fi dispus pe o suprafață de peste 400 mp și va include o gamă variată de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru bărbați, femei și copii, reunind în aceeași locație branduri de renume internațional. Din această toamnă, magazinul din Palas va oferi articole potrivite pentru diverse sporturi și activități, precum și o selecție extinsă de produse lifestyle.
Sport Vision colaborează cu nume precum Nike, New Balance, Asics, North Face și Helly Hansen, adidas, Reebok, Under Armour, Converse, Colmar, Timberland, Champion, Umbro, Lotto, Ellesse și multe altele. Sport Vision Group este lider în retailul de articole sportive în regiunea Balcanilor și operează în 13 țări, inclusiv România.
În rețeaua IULIUS, Spot Vision Group este prezent în ansamblul mixed-use Iulius Town Timișoara și în centrele comerciale Iulius Mall din Iași și Cluj-Napoca.
Aflat în plin proces de remodelare după un concept al casei de arhitectură Foster + Partners, cu o investiţie de 80 milioane de euro, Palas va avea o suprafață extinsă de retail de până la 80.000 mp, noi branduri în premieră regională, flagship stores noi şi moderne ale magazinelor ancoră existente, o zonă sport, spații de joacă și centre de entertainment pentru familii, precum şi o extindere a parcului, cu zone interactive și de relaxare.