În perioada 8 noiembrie 2017 – 8 mai 2018, Via Viticola – Sarica Niculiţel şi Carrefour România lansează campania „O faptă bună într-un pahar de vin”, prin intermediul căreia la orice sticlă de vin Via Viticola – Sarica Niculiţel cumpărată din hipermarketurile Carrefour din toată ţara, clienţii vor avea posibilitatea să doneze, în funcţie de achiziţia facută, respectiv 1 leu, 1,5 lei, sau 3 lei din preţul la raft al produselor, către Fundaţia Hospice Casa Speranţei. Campania reprezintă o asociere în exclusivitate în România, între un producător de vin şi un retailer pentru o cauză caritabilă. “Prin acestă campanie ne dorim foarte mult să contribuim la misiunea pe care Hospice România o are, şi anume redarea demnităţii persoanelor şi familiilor celor bolnavi de cancer în fază terminală. Suntem încrezători în consumatorii vinului nostru şi ştim că vor rezona cu acestă campanie. Aniversarea celor 60 de ani ai podgoriei noastre (1958 – 2018) ne-am dori să-i sărbătorim înregistrand un success al acestei campanii caritabile”, a declarat Andreea Lica, Marketing manager, Via Viticola – Sarica Niculiţel. Timp de şase luni, consumatorii se pot bucura de gustul unui vin românesc de calitate – oferit de producătorul Via Viticola – Sarica Niculiţel, dar, pe lângă bucuria de a savura un pahar cu vin bun, cumpărând unul din sortimentele de vin din campanie, comercializate în hypermarketurile Carrefour, pot face în acelaşi timp şi o faptă bună pentru cei mai puţin norocoşi. Prin achiziţionarea oricărei sticle de vin Via Viticola – Sarica Niculiţel din campanie, clienţii donează automat către Fundaţia Hospice Casa Speranţei o sumă de bani, după cum urmează: vinuri din gama Sarica – 1 leu donat pentru fiecare sticlă cumpărată, vinuri din gama Sarica Essenţia – 1.5 lei donaţi pentru fiecare sticlă cumpărată, vinuri din gama Caii de la Letea – 3 lei donaţi pentru fiecare sticlă cumpărată. „Ne bucurăm foarte mult să susţinem un proiect atât de frumos, cu un impact considerabil pentru conştientizarea colectivă a importanţei paliaţiei. Ne dorim prin această campanie să fim alături de persoanele care au nevoie de acest tratament şi pentru care Fundaţia Hospice oferă în mod gratuit îngrijiri medicale, ajutor social şi suport psihologic, dar în acelasi timp ne propunem să lansăm un apel în rândul clienţilor noştri, rugându-i să se alăture acestei iniţiative. Atât Via Viticola – Sarica Niculiţel, cât şi Fundaţia Hospice Casa Speranţei, sunt partenerii noştri de încredere în oferirea unei vieţi mai bune a comunităţilor în care ne desfăşurăm activitatea”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing, Carrefour România. “Suntem încântaţi că am fost desemnaţi beneficiari ai acestei campanii. Ne-am dori ca acesta să fie doar un prim pas făcut de un producător de vin şi consumatorul român să ajungă la nivelul celui din alte ţări, unde decizia de cumpărare depinde în proporţie covârşitoare în favoarea produselor care conţin o componentă caritabil”, a adaugat Mirela Nemţanu, Director Executiv Fundaţia Hospice – Casa Speranţei. (Edmond Macri)