Diversitatea acțiunilor cultural-educaționale, nivelul ridicat al evenimentelor, invitați speciali, inaugurarea primului cinematograf de stat de după anul 1989, investiți strategice în spații de organizare, imagine şi prezentare, au făcut ca tot mai mulți ieşeni şi nu numai să aleagă în ultimii ani programul Ateneului din Iaşi. Astfel potrivit unei informări a conducerii Ateneului, anul trecut, numărul biletelor vândute aproape că s-a dublat faţă de anul anterior (31.163 de bilete, faţă de 19.631 de bilete), în condiţiile în care, în 2017, Ateneul a funcţionat 12 luni, iar în anul 2016 doar opt luni. „La aceştia se mai adaugă peste 30.000 de participanți prezenți la cursuri, vernisaje, lansări de cărți, conferințe, evenimente închiriate şi/sau caritabile, acțiuni în unitățile de învățământ şi aer liber dar mai ales la spectacolele susținute în turneele din întreaga Moldovă şi străinătate”, precizează reprezentanţii Ateneului, într-un comunicat de presă. Pentru anul 2018, conducerea instituţiei de cultură ieşene şi-a propus atingerea ţintei de 40.000 de bilete vândute şi a peste 80.000 de spectatori. (E.M.)