Profihairshop a deschis în Iulius Mall un magazin de produse profesionale de îngrijire a părului și corpului

 

Profihairshop, cel mai dinamic retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului și corpului, a deschis cel de-al doilea magazin din Iași, în cadrul centrului comercial Iulius Mall, la etajul 1. Această nouă inaugurare duce investițiile totale ale companiei în Iași la circa 120.000 de euro.

 

Noul magazin Profihairshop, cu o suprafață de 60 mp, le aduce ieșenilor gamele preferate de îngrijire profesională a părului și corpului, precum și o echipă de consilieri, care le va oferi sfaturi personalizate în alegerea produselor potrivite diverselor tipuri și culori de păr. 

 

Pentru a marca evenimentul de deschidere organizat vineri, 6 iulie 2018, retailerul va oferi primilor 20 de clienți vouchere cadou în valoare de 40 de lei/fiecare, ce pot fi utilizate la următoarea vizită. De asemenea, în perioada 6-8 iulie, cumpărătorii care achiziționează produse în valoare de peste 100 de lei vor primi vouchere cadou de 20 de lei.

 

„Produsele cosmetice profesionale de îngrijire a părului continuă să reprezinte cca. 5-7% din totalul pieței de îngrijire personală, comparativ cu peste 15% în alte țări europene, iar aceste procente ne oferă o imagine despre potențialul de dezvoltare al brandului Profihairshop. Creșterea afinității ieșenilor pentru produsele noastre a condus la decizia de a fi prezenți în cele mai importante destinații de shopping din Iași”, a declarat Klaus Reisenauer, partener în cadrul Profihairshop. 

 

Topul celor mai căutate categorii de produse din portofoliul Profihairshop include produsele de îngrijire pentru păr (șampoane, balsamuri, măști-tratament, uleiuri de păr), cele de styling și vopsele, urmate de produse pentru unghii, cosmetică și accesorii de păr. În momentul de față, consumatorii sunt preponderent femei – în proporție de 85%, din segmentul de vârstă 20 – 50 ani, însă procentul consumatorilor bărbați este în creștere.

 

„Una dintre tendințele pe care le-am inclus în strategia noastră de achiziții vine să susțină o categorie din ce în ce mai mare de clienți ce sunt în căutare de produse vegane sau bio, obținute pe bază de ingrediente naturale și uleiuri hidratante. Pe lângă aceste game, continuăm să aducem în portofoliul nostru noutățile lansate de brandurile internaționale preferate de români și să testăm noi branduri pe care le reprezentăm în exclusivitate”, a adăugat Cristina Fleacă, partener în cadrul Profihairshop.

 

Oferta Profihairshop include peste 50 de game de produse profesionale de îngrijire a părului și corpului pentru femei și bărbați. Pe lângă branduri cunoscute consumatorilor, precum L’Oreal, Wella System Professional, Nioxin, Joico, Londa, Morrocanoil, Tigi, Profihairshop propune și câteva branduri exclusive, din categoria premium, precum Alama, Cameo, JOC, Lakme, Oro del Marocco Oro di Luce, Oro Therapy, pentru îngrijirea părului, sau brandul Aphrodite, pentru îngrijirea corpului. Oferta Profihairshop cuprinde și produse de machiaj, accesorii pentru păr, aparate electrice profesionale pentru coafat și produse de cosmetică și unghii.

 

Profihairshop a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de peste 29 milioane lei și are în prezent peste 150 de angajați la nivel național.

 

Despre Profihairshop

 

Lansat în 2009, Profihairshop este în prezent cel mai dinamic retailer din România specializat în comercializarea de produse profesionale de îngrijire a părului. Cu o rețea de 27 de magazine în cele mai importante orașe din țară, Profihairshop s-a impus în retailul românesc prin conceptul său unic de vânzare de produse profesionale și oferire de consultanță personalizată clienților. Oferta Profihairshop include peste 2.000 de produse comercializate de 50 branduri: de la produse pentru îngrijirea părului, styling, cosmetică, produse pentru manichiură – pedichiură, până la accesorii pentru păr și aparate electrice profesionale pentru coafat.