Recent, în Iulius Mall Iași s-a inaugurat Flormar, locația care le oferă doamnelor și domnișoarelor răsfățul de înfrumusețare. Noua destinație de shopping le propune o gamă completă și variată de produse cosmetice, care să răspundă tuturor opțiunilor în materie de make-up.
Situată la etajul Iulius Mall Iași, noua locație este destinația ideală pentru cele care își doresc un look impecabil și care acordă o atenție sporită îngrijirii și machiajului zilnic. Dedicat în totalitate frumuseții, brandul Flormar le oferă clientelor posibilitatea de a-și completa trusele cu produse make-up de calitate, într-o varietate de nuanțe și texturi, care să se potrivească tuturor preferințelor. În oferta Flormar sunt disponibile lacuri cu uscare rapidă și tratamente pentru unghii, rimeluri pentru gene lungi și cu volum,creioane dermatograf cu pigmenți intenși, farduri mate și sidefate pentru ochi puși în evidență, pudră și blush pentru un ten fără imperfecțiuni și multe alte opțiuni pentru un machiaj reușit.
Totodată, pasionatele de frumusețe pot alege rujuri în nuanțe luminoase, intense și atrăgătoare, cu un conținut bogat de uleiuri vegetale, de măsline, cocos şi migdale. Flormar vine în întâmpinarea clientelor sale și cu o selecție de accesorii și produse pentru îngrijirea pielii, astfel încât sesiunile de înfrumusețeare să fie complete. În această perioadă, magazinul Flormar din Iulius Mall Iași le răsfață pe pasionatele de make-up cu discount-uri de până la 70% la o paletă vastă de produse, de la oje până la rujuri și chiar fonduri de ten. Flormar ține cont de tendințele în domeniu, oferind în mod constant produse inovatoare, realizate printr-o tehnologie avansată și din ingrediente de cea mai bună calitate. Totul, din grijă pentru confortul și sănătatea clientelor sale. Înfiinţată în Milano, Italia, capitala modei, Flormar a fost achiziţionată de către familia Şenbay în 1970, tot atunci începând producţia în Turcia. Cu o capacitate anuală de producţie de 120 de milioane de produse şi un portofoliu bogat, Flormar a devenit brand-ul esenţial pentru femei.
Potrivit datelor Euromonitor din 2014, liderul de cercetare de piaţă al companiilor din lume, Flormar este brand-ul numărul 1 din Turcia şi deține 1/4 parte din ţară pe piaţa de cosmetice.
Flormar şi-a intensificat operaţiunile în străinătate din 2008. În momentul de faţă este cel mai răspândit lanţ de magazine din lume, cu aproape 700 de puncte în peste 90 de ţări, variind de la Cambodgia la New York, din Tanzania la Paris şi din Panama în Arabia Saudită.