Probleme pentru clienţii ING. Tranzacţiile din week-end au fost dublate. Eroarea va fi remediată azi

Plaţile electronice făcute pe platformele ING, la fel şi extragerile de numerar cu cardurile ING au fost dublate, în zilele de week-end, potrivit semnalărilor clienţilor. Banca recunoaşte eroarea şi spune că totul va fi remediat azi, fără vreun cost suplimentar pentru clienţii care au fost afectaţi.
Cine a extras de la un ATM 100 de lei din contul său ING, de exemplu, utilizând un card ING ataşat contului, a avut surpriza sa constate că tranzacţia a fost dublată şi din cont s-au retras 200 de lei de fapt. Potrivit unui mesaj al ING de pe reţelele de socializare, citat de zf.ro ”singura problema existenta in prezent este cea legata de tranzactiile dublate. Restul serviciilor ING functioneaza fara probleme.” Banca nu a făcut public motivul acesteri erori şi nici când va fi îndreptată. Clienţii băncii nu reuşesc să obţină informaţii suplimentare nici la call-center. Potrivit relatărilor clienţilor, dublarea ar fi intervenit doar în cazul tranzacţiilor care au vizat plăţi sau retrageri de bani, nu şi în cazul celor care au vizat alimentarea conturilor Potrivit declaraţiilor reprezentanţilor ING Bank în weekend s-a produs o dublare a fisierelor băncii, fapt care a condus la dublarea sumelor pe care clienţii le-au plătit cu cardul la POS. Greşeala operaţională a afectat o mare parte din clienţi. Banca promite că va remedia problema în cât mai scurt timp şi va ieşi cu un comunicat oficial. În aşteptarea comunicatului oficial, cei de la ING ne-au transmis că este vorba despre o eroare operaţională care va fi remediată pe parcursul zilei de azi. Clienţii nu vor suporta costuri derivate din această eroare.  Totuşi, pe site-ul băncii se spune că eroarea va fi remediată cel mai târziu în cursul zilei de mâine. (sursa: www.economica.net)