Clienţii Iulius Mall sunt invitaţi să savureze o cafea delicioasă, la noua locaţie din Iaşi a brandului 5 to go. Cel mai mare lanţ de cafenele din Europa de Est, cu peste 100 de unităţi deschise în doar trei ani, este prezent la primul etaj al mall-ului, în zona magazinului Koton.
Brandul este recunoscut pentru implementarea în România a conceptului de preț unic pentru toate produsele. Astfel, la început, fiecare produs avea prețul unic de 5 lei, iar ulterior a fost dezvoltată gama 5 to go Plus, care păstrează conceptul inițial de fix price, însă are la bază multiplii de 5.
La 5 to go, se foloseşte o cafea cu aromă intensă, care se constituie într-un blend unic, creat special pentru lanțul de cafenele. Acesta este un amestec echilibrat de Arabica din Cerrado și cele mai fine varietăți de Robusta, provenite din câmpiile înalte ale Americii Centrale. Toate acestea se regăsesc într-o cafea cu note de citrice, gust persistent de ciocolată și accente de pâine prăjită. Aroma și textura băuturilor sunt redate cu ajutorul unor tehnici concepute de către barista profesioniști.
Ambianţa cafenelei 5 to go este construită în jurul ideii de spațiu prietenos, urban, cu ușoare influențe scandinave. În amenajare, au fost folosite materiale precum lemn, fier, tencuieli naturale, cu ajutorul cărora se obțin efecte interesante și apreciate de către clienţi.
O altă particularitate este reprezentată de paharele cu desene inspirate din mișcarea artistică „Pop-art”, apărută în anii ‘50. Astfel, s-au conturat personajele care pot fi observate pe paharele brandului: Miss Latte, Mr. Cappuccino și Mr. Big.
5 to go a luat naștere în anul 2015, odată cu lansarea primei cafenele, în Bucureşti. Brandul s-a bucurat de un succes rapid, ajungând să se dezvolte și în alte orașe din țară, precum: Iași, Cluj-Napoca, Constanța, Câmpina, Ploiești, Pitești, Vâlcea, Târgoviște, Brașov, Sinaia și Craiova.