KOTON, unul dintre cei mai cunoscuţi retaileri de modă din lume, a semnat un parteneriat cu IULIUS GROUP, prin care va deschide, în anul 2015, două magazine, pe o suprafaţă totală de 3.000 mp. Astfel, brandul KOTON va inaugura magazine la Iulius Mall Iaşi şi Iulius Mall Timişoara, o premieră pentru ambele oraşe.
La Iaşi, KOTON va ocupa o suprafaţă de 1.800 mp, la etajul întâi al Iulius Mall. La Timişoara, iubitorii brandului turcesc îşi vor face cumpărăturile într-un magazin de 1.200 mp, la etaj. Cele două magazine vor fi inaugurate în primăvara acestui an.
Despre KOTON
KOTON a fost înfiinţat în anul 1988, în Istanbul. În prezent, este unul dintre cele mai importante branduri de fashion din lume, cu 4.600 de angajaţi şi 377 de magazine, răspândite în 25 de ţări. KOTON oferă ultimele tendinţe în materie devestimentaţie, încălţăminte şi accesorii, pentru femei, bărbaţi, adolescenţi şi copii. Retailerul este cunoscut pentru gama extinsă de produse şi preţurile accesibile.
Colecţiile pentru femei se adresează doamnelor şi domnişoarelor cu vârste între 25 şi 35 de ani, moderne, stilate şi interesate de modă. Printre liniile dedicate se număra: Basic, Business, Koton Plus (piese vestimentare cu mărimi între 40 şi 50), Party Wear (îmbrăcăminte pentru ocazii), Lingerie şi Beachwear (costume de baie).
Colecţia Ole este dedicată adolescentelor şi tinerelor, cu vârste între 15 şi 25 de ani, cărora le place să fie în pas cu moda şi să aibă o viaţă socială activă. Koton Kids se adresează copiilor cu vârste între 2 şi 14 ani, ai căror părinţi doresc să îi îmbrace după ultimele tendinţe. Colecţia pentru bărbaţi include două linii: cea Casual, pentru tinerii între 18 şi 23 de ani, şi cea Business, pentru tinerii activi şi stilaţi, cu vârste între 24 şi 35 de ani.
KOTON Jeans cuprinde o gamă diversă de blugi, pentru femei, bărbaţi şi tineri. Colecţia de accesorii reprezintă o altă atracţie a brandului KOTON, datorită liniei trendy de bijuterii, genţi şi încălţăminte.