E.ON invită clienţii să lase în seama specialiştilor grijia verificărilor tehnice periodice şi a reparaţiilor urgente din casă. Acum, clienţii companiei pot asocia contractului de gaze naturale un abonament lunar de servicii tehnice, configurat pe măsura nevoilor fiecăruia şi, în plus, pot să câştige şi premii. „Soluţia E.ON ServExpress PRO asigură intervenţii de urgenţă la centrala termică şi instalaţia electrică în maxim 6 ore de la apelul telefonic, precum şi serviciile de verificare tehnică periodică obligatorii, respectiv verificarea / revizia (V/R) instalaţiei de utilizare a gazelor naturale şi verificarea tehnică periodică (VTP) a centralei termice. Astfel, până la începutul lunii octombrie, clienţii E.ON care cumpără pachetul E.ON ServExpress PRO pot câştiga câte un premiu zilnic care constă în electrocasnice care le pot face viaţa mai frumoasă: staţii de călcat, aspiratoare, roboţi de bucătărie, cafetiere şi toastere sau marele premiu un frigider, oferit la finalul campaniei”, precizează reprezentanţii companiei într-un comunicat de presă. Premiile pentru fiecare săptămână de concurs încheiată se acordă prin tragere la sorţi, în fiecare zi de luni a următoarei săptămâni de concurs. Pentru marele premiu intră în concurs toţi clienţii care au achiziţionat soluţia de asistenţă tehnică în perioada 01.08-02.10.2019. Mai multe detalii pot fi găsite accesând Regulamentul campaniei pe eon.ro. (E.M.)