E.ON Energie România recomandă clienţilor să folosească prioritar canalele online şi telefonice

E.ON Energie România recomandă clienților ca deplasarea la magazinele E.ON să se facă doar ca ultimă opțiune, fiind preferabil ca în această perioadă, în care distanțarea socială este în continuare necesară din cauza virusului SAR CoV-2, să apeleze prioritar la canalele de comunicare online prin intermediul cărora își pot rezolva toate tipurile de solicitări. Astfel, folosind canalele alternative la distanță pot fi soluționate diverse operațiuni începând cu transmiterea indexului de consum sau contractarea abonamentelor de energie electrică și gaze naturale și alte servicii, până la obținerea de informații despre factură:

 

  • apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
  • prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau crearea unui cont E.ON Myline pe eon.ro/myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
  • prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
  • prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.

 

Pentru achitarea facturilor de consum clienții au la dispoziție următoarele mijloace:

 

  • plata cu card bancar la: BRD, BCR, ING, Raiffeisen, Unicredit Bank, Banca Transilvania, E.ON Myline;
  • plata în numerar: BRD, BCR, Raiffeisen, CreditCoop, PayPoint, Payzone, un-doi-Centru de Plăți, Westaco;
  • prin transfer bancar la: BRD, ING, Unicredit Bank, CreditCoop
  • prin Direct Debit la: BRD, BCR, ING, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank;
  • prin Internet banking la: BRD, BCR, ING, Banca Transilvania, Unicredit Bank, Raiffeisen Bank;
  • prin telefon/Mobile banking la: BRD, BCR, ING, Raiffeisen Bank, Banca Transilvania, Orange Money;
  • la POS prin scanarea codului de bare de pe factură la toți comercianții acceptanți și prin virament bancar la BRD, BCR, CreditCoop și Banca Transilvania.

 

Toate aceste modalități de plată sunt fără comision. Punctele de încasare PayPoint, Payzone, un-doi Centru de plăți și Westaco sunt terminale de plată amplasate în magazinele cu profil de comerț general sau benzinării unde, odată cu plata cumpărăturilor se poate achita și factura E.ON în numerar.

 

Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.

 

În cazul în care nu au altă posibilitate de soluționare a unor probleme decât prin vizitarea magazinului E.ON, clienții sunt rugați să se programeze folosind serviciul E.ON eBooking, pe eon.ro/programare-online. Totodată, când intră în magazin clienții trebuie să folosească masca de protecție, să utilizeze dezinfectant și să păstreze distanța de siguranță de minim 1,5 metri față de persoana din proximitate, aceste măsuri de protecție fiind în conformitate cu regulile sanitare instituite de către autorități, urmare a situației din România generată de Coronavirus.

E.ON mulțumeşte clienților pentru înțelegere și responsabiltatea de care dau dovadă în această perioadă specială și îi asigură că depune toate eforturile pentru a răspunde cât mai repede solicitărilor prin intermediul  specialiștilor companiei.