Până la sfârşitul acestei luni va fi deschisă circulaţiei stradela care face legătura dintre str. Palat şi pod Cantemir, reglementările de trafic urmând să fie stabilite în aceste zile, după o analiză cu reprezentanții Poliţiei Rutiere. După cum au precizat reprezentanții Primăriei, cel mai probabil, noua arteră va fi rezervată sensului dinspre Centru spre Bulevardul Dimitrie Cantemir, intersecţia cu strada Palat urmând a fi semaforizată. Stradela Sf. Andrei este destinată fluidizării traficului prin descongestionarea intersecţiei din Podu Roş, asigurându-se astfel o legătură directă cu podul Cantemir pentru circulaţia spre bd. Nicolae Iorga. În altă ordine de idei, în această săptămână, Comisia de circulaţiede la nivelul Primăriei a avizat o serie de modificări ale traficului din municipiu, în funcţie de şantierele deschise pe carosabil, sau de propunerile ce privesc transportul public. Astfel, lucrările executate de Apa Vital, de înlocuire a unor conducte pe bd. C.A. Rosetti, impun modificări de circulaţie. Ca urmasre a acestui lucru, în zilele următoare va fi blocat un sens de mers, iar traficul auto se va desfăşura potrivit reglementărilor semafoarelor de şantier, care permit folosirea benzilor circulabile, când pe un sens, când pe celălalt. Semaforizarea temporară va fi montată doar la capetele zonei aflate în lucru. Apa Vital are deschis un alt şantier pe bd. Tudor Vladimirescu, dar care nu va afecta circulaţia rutieră în zonă. De asemenea, tot din cauza unor lucrări, va fi blocat pe timp de noapte accesul pe strada Sf. Lazăr. ”Vor fi două întreruperi de circulaţie pe timpul nopţii, în dreptul şantierului de pe Sf. Lazăr, motivate de instalarea a două macarale, în data de 22 februarie se va lucra pe timp de noapte, în intervalul orar 22.00 – 5.00, şi pe data de 28 februarie se va lucra pe strada Uranus, cea din spatele şantierului”, a detaliat viceprimarul Mihai Chirica. Comisia de circulaţie a avizat şi realizarea de refugii de tramvai în staţia de tramvai din Piaţa Unirii. La propunerea mai multor cetăţeni, vor fi prelungite trotuarele pentru a se crea o platformă pentru urcarea în mijlocul de transport, diferenţa actuală dintre carosabil şi treapta tramvaiului punând dificultăţi persoanelor în vârstă. Peroanele vor fi realizate pe ambele sensuri de mers în dreptul staţiilor şi va fi permis în continuare accesul auto al riveranilor. (E.M.)