Programul de lucru al ApaVital în perioada 30 aprilie – 4 mai

În perioada 30 aprilie – 4 mai (inclusiv),  respectiv pe perioada Sărbătorilor pascale, lucrătorii ApaVital vor asigura servicii de permanență, desfășurând o parte din activitățile pe care le realizează în mod curent. “În primul rând, au fost stabilite echipe de intervenție care să asigure permanența pentru rezolvarea eventualelor disfuncționalități apărute atât la rețelele de apă din întreaga arie de operare, cât și la cele de canalizare. De asemenea, activitatea de relații cu publicul va fi asigurată în această perioadă prin intermediul Centrului de Contact, operatorii de serviciu fiind la dispoziția utilizatorilor în fiecare dintre zilele menționate la numărul de telefon 0232.969. Registratura ApaVital și casieriile ApaVital nu vor avea program de lucru, în vreme ce ghișeul de primire a documentațiilor – închis pentru relația directă cu publicul pe perioada stării de alertă – își desfășoară activitatea online, documentațiile putând fi transmise la adresa de e-mail avize@apavital.ro”, se precizează într-un comunicat remis redacţiei de ApaVital. Întrucât casieriile societății vor fi închise în perioada menționată, plata facturilor către ApaVital se va putea face prin plăți online, direct de pe portalul www.apavital.ro, sau prin intermediul altor instrumente de plată, oferite de instituțiile bancare sau a centrelor de plăți care au program de lucru în această perioadă, lista acestora fiind disponibilă la adresa https://www.apavital.ro/alte-modalitati-de-plata. Plățile se pot efectua și prin intermediul aplicațiilor informatice ApaVital Iași, PAGO și Un-doi Centru de plăți, disponibile în Google Play Store. (E.M.)