A fost lansată o campanie de promovare a produsului turistic naţional

 

Chişinău, 11 aug. /MOLDPRES/. Poliţia de Frontieră este partener al Agenției de Investiții/Invest Moldova Agency în campania de promovare a produsului turistic național, prin distribuirea de broșuri și hărți turistice în cele mai tranzitate puncte de trecere a frontierei de stat: Leușeni, Aeroportul Internațional Chișinău, Cahul, Sculeni, Palanca, transmite MOLDPRES.

“Noua broșură turistică a fost realizată de către Agenția de Investiții „Invest Moldova” și include trei capitole: Descoperă Moldova, Călătorește, Intră-n horă. Aceasta povestește într-un limbaj autentic despre istoria, cultura, gastronomia Moldovei, dar și despre experiențele pe care ea le poate oferi turiștilor”, conform Poliţiei de Frontieră.

Broșura conține și o hartă informativă care cuprinde atracțiile turistice din țară, precum lăcașuri de cult, muzee, parcuri și rezervații, vinării, dar și alte locuri ce pot prezenta interes atât pentru turiștii interni, cât și cei externi.

“Broșura este un instrument inedit, care poate fi utilizată atât de actorii din industria turismului, de sectorul asociativ, cât și de orice persoană care vrea să povestească unui potențial vizitator despre țara noastră. Campania se adresează străinilor care vor traversa frontiera de stat pe sensul de intrare, având drept mesaj principal, îndemnul de a descoperi Republica Moldova ca destinație turistică atractivă, spre a impulsiona turismul receptor”, precizează sursa citată.

Foto: Poliţia de Frontieră