Eficiența activităților de marketing, vânzări și suport ale companiilor este afectată de lipsa automatizării interacțiunii cu piața, iar personalizarea mesajului și a ofertelor către clienți sunt esențiale pentru creșterea vânzărilor, potrivit unui studiu recent, publicat de Synergizer. ‘Eficiența activităților de marketing, vânzări și suport este afectată de lipsa automatizării interacțiunii cu piața și de gradul redus de utilizare a soluțiilor informatice dedicate. Mai mult, rețelele sociale și mediul online au un impact major asupra campaniilor publicitare, iar personalizarea mesajului și a ofertelor către clienți sunt esențiale pentru creșterea vânzărilor’, se menționează într-un comunicat de presă al realizatorilor cercetării. Conform rezultatelor studiului întocmit în rândul companiilor românești mici și mijlocii cu trei până la 500 de angajați, colectarea și gestionarea datelor despre clienții potențiali și clienți se face încă manual în peste 20% dintre companii. În același timp, în 36,75% dintre acestea se utilizează fișiere de tip Excel.
‘Pentru a crește eficiența interacțiunilor cu clienții, companiile au nevoie să combine creativitatea angajaților cu disciplina în execuție și să integreze activitățile de marketing, vânzări și suport. Acest proces este posibil doar prin utilizarea tehnologiei și a mediului digital. Ne propunem să dezbatem aceste aspecte în cadrul Marketing&Sales Forum 2015 și să arătăm că managementul relațiilor cu clienții este o combinație între artă și tehnologie, între creativitate și disciplină’, afirmă Ioana Răzvan, managing partner Business Development Manager Synergizer.
Rezultatele complete ale cercetării Synegizer vor fi prezentate cu ocazia celei de-a 15-a ediții a evenimentului Sales&Marketing Forum, programată în 31 martie.
Din datele celui mai nou Raport al Uniunii Europene asupra Economiei Digitale (DESI 2015) reiese faptul că România se plasează mult sub media europeană, în ceea ce privește utilizarea tehnologiilor digitale în activitățile de vânzări și relații cu clienții, ceea ce afectează major productivitatea și competitivitatea economiei locale.
Țara noastră s-a situat pe locul 27 din 28 în clasamentul european privind integrarea tehnologiile digitale în mediul de afaceri.
Synergizer Business Solutions, partener certificat CAS Software AG si Microsoft Dynamics, este o companie specializată în implementarea de soluții de business pentru companii din diverse industrii.
Compania implementează soluții de top ale unor companii lider în industria IT în domenii, precum: CRM, ERP, Salarizare și Resurse Umane. Printre clienții Synergizer se află: Adecco, RINF, Onduline, GfK, Rosegur, Karelia, Alewijnse sau Burda.