Universitatea din Oradea derulează timp de două săptămâni, începând din 16 februarie, o campanie de promovare a ofertei sale educaţionale în 34 de licee şi colegii tehnice din şase judeţe din zona de Nord-Vest a ţării.
Conform unui comunicat transmis joi de instituţia de învăţământ superior, prima acţiune de informare a avut loc miercuri, în mai multe şcoli bihorene din localităţi aflate pe cursul Crişului Repede: Vadu Crişului, Şuncuiuş, Bratca şi Borod. Cu acest prilej, directorii şcolilor, profesorii, dar şi elevii au afirmat că Universitatea din Oradea este prima opţiune pentru marea majoritate a tinerilor de aici.
Cei patru membri ai Biroului de comunicare se deplasează cu un microbuz în localităţi cu o populaţie mai mică de 10.000 de locuitori, pentru a face cunoscută oferta educaţională a universităţii, propusă elevilor de clasa XI-a şi a XII-a, viitorii absolvenţi de liceu.
Împreună cu informaţiile despre facultăţi, programe de master, condiţii de cazare, burse şi cam tot ce înseamnă viaţa de student la Oradea, elevii primesc câte un rucsac, în care găsesc un carneţel de notiţe, un pix, un stick de memorie.
„Derulăm această campanie de informare a elevilor din dorinţa de a îi ajuta în vederea atingerii propriilor obiective, privind cariera şi alegerea unui program de studii potrivit aspiraţiilor şi pasiunilor lor”, a precizat directorul Centrului de Consiliere şi Servicii privind Cariera (CCSC), psihologul dr. Adriana Borza.
Reprezentanţii instituţiei de învăţământ superior le vorbesc elevilor şi profesorilor şi despre şcolile de vară pe care Universitatea din Oradea le organizează şi în acest an.
Pe parcursul acestei campanii de informare, caravana Universităţii din Oradea va ajunge în nu mai puţin de 34 de licee şi colegii tehnice din judeţele Bihor, Satu Mare, Maramureş, Sălaj, Alba şi Hunedoara.
Caravana de informare are loc sub coordonarea prorectorului Maria Eugenia Mureşan şi a Centrului de Consiliere şi Servicii privind Cariera (CCSC), fiind pusă în practică de Biroul de comunicare al Universităţii Oradea. Universitatea derulează două astfel de caravane de promovare, în perioadele decembrie-februarie şi aprilie-mai. AGERPRES