Activitatea de înregistrare a sesizărilor primite de la consumatori necesită, în această perioadă, un timp mai îndelungat, ca urmare a unor lucrări pe care E.ON le realizează la sistemul informatic ce deserveşte serviciul de Call Center. Lucrările de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate să dureze până la sfârşitul acestei săptămâni. ”E.ON Moldova Distribuţie le cere scuze clienţilor pentru inconvenientele create astfel şi îi roagă să aştepte timpul necesar pentru preluarea apelurilor de către operatori”, se precizează într-un comunicat al Departamentului Comunicare Corporatistă al E.ON România. Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentării cu energie electrică, situaţii cu potenţial de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare şi firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la pământ. Serviciul este disponibil non-stop la numărul de telefon 0800 800 929, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client. (E.M.)