Ministerul Turismului participă, cu stand naţional, la TTG Travel Experience din Italia

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) participă cu stand naţional, în perioada 11-13 octombrie, la TTG Travel Experience, cel mai important târg de turism B2B din Italia, dedicat promovării turismului global şi comercializării ofertei turistice la nivel mondial.

Potrivit unui comunicat al MEAT, evenimentul, organizat la Rimini, reuneşte operatori de turism, agenţii, companii aeriene, facilităţi de cazare şi furnizori de servicii turistice din întreaga lume pentru a crea reţele, a schimba idei şi a identifica tendinţe şi inovaţii în industria turismului.

Astfel, pe întreaga durată a manifestării expoziţionale, reprezentanţii MEAT vor avea oportunitatea de a promova oferta turistică a României, în timp ce co-expozanţii vor putea încheia noi parteneriate şi/sau le pot consolida pe cele deja existente.

„Ţara noastră este reprezentată printr-un stand standard de 96 mp sub formă de insulă, cu patru laturi libere, pentru a permite desfăşurarea întrevederilor într-un mod eficient. Pavilionul naţional, poziţionat în zona „The World”, cu o vizibilitate sporită în rândul vizitatorilor, este decorat cu imagini reprezentative – Mitropolia Banatului din Timişoara, Castelul Bran, Ateneul Român – punct de referinţă al capitalei României, iar pe un video wall vor rula, timp de trei zile, filme de promovare turistică, axate pe cultură, aventură, natură, tradiţii şi city break”, precizează sursa citată.

La festivitatea de deschidere a evenimentului a participat şi Daniela Santanche, ministrul Turismului din Italia, iar la standul României, alături de reprezentanţii MEAT s-a aflat şi Edmond Neagoe, Gerant Interimar în cadrul Consulatului General al României la Bologna.

MEAT subliniază, în context, că piaţa italiană reprezintă o prioritate strategică pentru România în condiţiile în care Italia se află în topul primelor trei ţări emiţătoare de turişti pentru România, vizitatorii fiind tot mai atraşi de cultura românească, de city break-uri, natură şi, din ce în ce mai mult, de wellness, turismul activ şi de aventură. AGERPRES