„George, cea mai populară platformă de digital banking din Europa Centrală şi de Est, atinge o nouă etapă de dezvoltare după ce a ajuns la 10 milioane de utilizatori în cele şase ţări unde este disponibilă: Austria, România, Cehia, Slovacia, Ungaria şi Croaţia. Pentru a celebra cei 10 milioane de utilizatori George, BCR lansează People of George, o serie de video-uri ce surprind diversitatea şi autenticitatea celor care sunt parte din ecosistem”, se arată în documentul citat.
Fiecare episod prezintă povestea oamenilor care sunt parte din comunitatea George şi reflectă modul în care o aplicaţie de digital banking poate influenţa pozitiv vieţile utilizatorilor.
„People of George este modul nostru, al oamenilor din BCR, de a mulţumi tuturor celor 10 milioane de utilizatori George din Europa Centrală şi de Est. Aproximativ un sfert dintre aceştia, 2,34 milioane mai exact, sunt din România. Pentru noi, ei au fost şi sunt un reper. (…) Această serie de video-uri aduce împreună oameni din domenii diferite, de la artă la tehnologie, sport şi antreprenoriat, şi promovează schimbul de idei şi experienţe. Sunt oameni care ne inspiră, pentru că ştiu să transforme viziunea în realitate şi să depăşească normele tradiţionale. Dar, şi mai mult, sunt exemple de dezvoltare continuă, pasiune şi încredere în propriile visuri”, a declarat Adrian Săveanu, Senior Brand Manager George, în comunicat.
În urmă cu 12 ani, Erste Group a început dezvoltarea George prin scrierea primei linii de cod pentru prima platformă bancară paneuropeană. La acel moment, platforma a fost dezvoltată în baza mai multor cercetări avansate, fiind creată de echipe de IT, design, psihologi şi sociologi comportamentali.
În 2018, BCR a adoptat George şi le-a propus clienţilor un nou mod de a face banking. La şase ani de la lansarea în România, George are 2,34 milioane de utilizatori George şi peste 300 de funcţionalităţi introduse de la lansare.
George a fost creat într-un hub de inovaţie al Grupului Erste, care se află la Viena. Aici, româna a ajuns să fie a doua limbă vorbită, după germană, pentru că aproximativ 25% dintre cei care dezvoltă platforma de digital banking George sunt români.
George a fost denumit după primul pilot automat din aviaţie, inventat în urmă cu 100 de ani de americanul Lawrence Sperry. „Lasă-l pe George să o facă” (Let George do it!) a devenit în scurt timp după aceea o expresie care să ateste încrederea că tehnologia îţi poate face viaţa mai uşoară.
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România şi oferă o gamă completă de produse şi servicii financiare, printr-o reţea de 20 centre de afaceri şi 18 birouri mobile dedicate companiilor şi 319 de unităţi retail situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori, dintre care 54% sunt unităţi unde operaţiunile cu numerar se efectuează doar la echipamente (cashless). AGERPRES