Circa 50.000 dintre clienţii companiei E.ON Energie România au optat, în doar câteva luni, pentru a primi factura de gaz şi electricitate exclusiv în format electronic, în locul facturii obişnuite, tipărite şi expediate prin intermediul serviciilor poştale. Clienţii care au ales factura electronică sunt notificaţi prin e-mail, putând intra astfel în posesia facturii în cel mai scurt timp de la momentul emiterii, acesta fiind unul dintre avantajele noului serviciu. “Suntem bucuroşi că factura electronică s-a dovedit atractivă pentru clienţii noştri, reacţia acestora fiind pozitivă vizavi de acest nou serviciu. Noi, cei din E.ON, suntem convinşi că serviciile online reprezintă o opţiune de viitor, dezvoltarea E.ON Myline reprezentând o parte a efortului nostru de a aduce mai aproape de clienţi o serie de servicii personalizate, accesibile non-stop, de oriunde şi care nu mai necesită deplasarea la sediile companiei”, a declarat Dan Morari, Director General al E.ON Energie România. Potrivit reprezentanților companiei, numărul conturilor active înregistrate pe E.ON Myline a ajuns în prezent la circa 150.000, atuurile certe ale serviciilor online, respectiv confortul, rapiditatea, eficienţa şi timpul câştigat convingând din ce în ce mai mulţi clienţi să recurgă la acest tip de servicii. Factura electronică a fost promovată prin campania – concurs ,,Drept la ţintă!”. La concurs au participat toţi clienţii casnici E.ON, care au activat opţiunea pentru factura electronică, Clienţii E.ON care doresc să aleagă acest serviciu pot primi facturile electronice de gaze naturale şi energie electrică în baza unei opţiuni exprimate pe portalul E.ON Myline, care poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina www.myline-eon.ro. (E.M.)