România va participa, în perioada 2-5 noiembrie 2015, la Târgul Internațional de Turism World Travel Market 2015 (WTM) de la Londra, eveniment la care standul țării noastre se va întinde pe o suprafață de 308 metri pătrați. ,,Târgul de turism de la Londra este al doilea cel mai important târg de turism din lume, unde participă peste 180 de țări în fiecare an și peste 50.000 de specialiști. În cele patru zile ale târgului prezența României aici este extrem de importantă pentru că, dacă nu ești prezent la World Travel Market, practic nu exiști ca țară turistică. Evenimentul este deschis doar specialiștilor, fiind un târg B2B /Business-to-Business/. Organizatorii spun că la târgul de la Londra se semnează contracte tip B2B anual de peste două miliarde de euro’, a declarat, duminică, pentru AGERPRES, Răzvan Pascu, consultant de turism. Standul României la WTM va avea o suprafață de 308 metri pătrați și va fi realizat având la bază un concept open-space. ‘În fiecare an, la Londra, există o țară parteneră a târgului care plătește foarte mulți bani pentru ca imaginea țării respective să fie promovată mai mult și, practic, brandul turistic, logo-ul, să apară pe toate materialele de prezentare. De asemenea, se organizează conferințe speciale pentru această țară. În acest an, partenerul târgului este Mexicul. Desigur, fiecare țară își poate organiza propriile conferințe de presă și evenimente de promovare. Este un loc în care vin inclusiv oficialitățile din țările participante, miniștri, uneori chiar președinți de țări’, a precizat Pascu. World Travel Market 2015, ajuns la cea de-a 36-a ediție, reprezintă unul dintre evenimentele de referință ale industriei, la nivel global.