Indiferent de locul în care ne aflăm, pe stradă, acasă sau la serviciu, fiecare dintre noi trebuie să fie responsabil şi să semnaleze orice situaţie în care se simte miros de gaz, apelând urgent Call Center-ul E.ON Gaz Distribuţie. Acesta funcţionează non-stop şi poate fi apelat la numerele de telefon 0800 800 928 număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă), sau 0265 200 928 (număr taxabil cu tarif local din reţeaua Romtelecom şi cu tariful operatorului pentru toate celelalte reţele de telefonie). Numerele de telefon se regăsesc pe verso-ul facturilor de gaz, dar şi pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora. Call Center-ul de Urgenţă al E.ON Gaz Distribuţie funcţionează în regim non-stop şi asigură preluarea cu operativitate a apelurilor ce vizează sesizările de natură tehnică privind sistemul de distribuţie sau instalaţiile de utilizare a gazelor naturale, precum şi intervenţiile în situaţii de urgenţă. Este deosebit de important ca eventualul miros de gaz să fie anunţat imediat reprezentanților E.ON Gaz Distribuție, astfel încât echipele specializate ale companiei să intervină la timp, pentru a putea preveni apariţia unor evenimente grave. În anul 2012, în urma apelurilor telefonice venite din partea cetăţenilor, echipele E.ON Gaz Distribuţie, care acţionează la nivelul celor 20 de judeţe din aria de activitate a companiei, au avut în jur de 111.000 de intervenţii, din care circa 8.600 numai în judeţul Iaşi, care înseamnă tot atâtea situaţii cu potenţial de risc şi care au fost soluţionate. În cazul în care simt miros de gaz în interiorul locuinţei, până la venirea echipelor E.ON Gaz Distribuție, cetăţenii sunt rugați să aplice următoarele măsuri de siguranţă: să stingă toate focurile, să deschidă imediat toate uşile şi ferestrele, să nu manevreze aparate electronice, să nu aprindă lumina, să nu verifice cu flacără instalaţiile de gaze naturale. (E.M.)