În apropierea Sfintei Sărbători a Crăciunului, Caravana Coca-Cola va fi prezentă în acest week-end, în Piața Palatului Culturii din Iași, pentru a le mulțumi consumatorilor pentru clipele de bucurie împărtăşite în ultimele 12 luni. ”Anul acesta, dorim să arătăm că fiecare dintre noi poate fi Moş Crăciun, nu numai pentru cei apropiaţi. Printr-un gest simplu, putem să aducem bucurie chiar şi unor persoane pe care nu le cunoaştem”, a declarat Anca Năstase, Marketing Activation Manager Coca-Cola România & Moldova. Prin intermediul unui panou fotovoltaic, automatul special Coca-Cola măsoară energia generată de telefonul mobil, atunci când ecranul activ al acestuia este plasat în dreptul panoului. Aparatul este dotat cu un ecran care monitorizează şi indică energia electrică acumulată în funcţie de durata de expunere a telefonului. ”Avem nevoie de ajutorul tău pentru a aduce magia Crăciunului în satul Pietroasele, din județul Buzău. Pentru asta am creat un automat special care colectează energie din telefonul tău mobil. Transformăm apoi energia colectată în luminițe cu care, în Ajun, vom lumina Crăciunul în satul Pietroasele. Caravana Coca-Cola își așteaptă oaspeții la Palatul Culturii din Iași, într eorele 15.00 – 21.00, sâmbătă, 14 decembrie șți duminică, 15 decembrie. Vino la caravana și ajută-ne să oferim împreună un Crăciun luminos satului Pietroasele”, se precizează în comunicatul de presă al companiei Coca-Cola. În acest an, Caravana Coca-Cola a străbătut în perioada 3-15 decembrie localitățile Bucureşti, Ploieşti, Timişoara, Cluj şi Iaşi, ocazia cu care locuitorii acestor orașe l-au întâlnit pe Moş Crăciun şi pe ajutoarele sale, devenind, la rândul lor, Moş Crăciun, chiar şi pentru oameni pe care nu îi cunosc. Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 16 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia şi Del Valle. La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,8 miliarde de porţii pe zi. (E.M.)