Volumul exporturilor românești pe piața din China a atins 800 milioane dolari, în 2014, fiind cu mult sub potențialul celor două economii, a declarat Sorin Dimitriu, presedintele Camerei de Comerț și Industrie București (CCIB), conform unui comunicat de presă remis.
„Deși exportul României pe această piață a înregistrat, în 2014, o creștere superioară mediei evoluției exportului românesc în ansamblu, volumul atins de 0,8 miliarde dolari SUA este cu mult sub potențialul celor două economii. Faptul că ponderea produselor agroalimentare în exportul nostru în China este de 1,5%, în timp ce ponderea acestui sector în exportul total este de 8,5% demonstrează din plin că sunt încă multe oportunități nefolosite în acest domeniu”, a spus Dimitriu.
Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB), împreună cu China Import — food Mall Limited (CIFM) au organizat, miercuri, un seminar dedicat promovării produselor alimentare și băuturilor românești pe piața chineză.