„Târgul de bunătăţi româneşti”, în premieră la Iaşi

Începând de miercuri, 24 ianuarie, şi până duminică, 28 ianuarie, ieșenii se pot bucura de primul „Târg de bunătăți românești”, organizat de Kaufland România în orașul lor, în parcarea magazinului de pe Șoseaua Păcurari nr. 92. Timp de cinci zile, între orele 10.00 – 18.00, producătorii români îi așteaptă pe ieșeni cu o varietate de bunătăți cu specific local și articole de îmbrăcăminte de sezon. La târg, iubitorii de produse românești vor găsi urmatoarele produse: pește în cetină de brad, miere și preparate apicole, dulceață, sirop, zacuscă, dulciuri fără zahăr, turtă dulce, unelte de ciocolată, brânzeturi proaspete, produse cu specific regional, precum Kurtos Kalacs, haine de blană, căciuli, curele, lenjerii și fețe de masă brodate, produse de artizanat, sculptură, costume populare, ceramică.  “Organizăm această serie de târguri pentru producătorii locali din întreaga țară, sprijinindu-i cu întreaga logistică gratuit, pentru a aduce mai aproape de români produsele cu specific regional. Iubim savoarea și prospețimea produselor autohtone și, de aceea, misiunea noastră este să fim alături de producătorii locali. Avem numeroase inițiative de susținere a acestora, iar peste 50% din produsele pe care le comercializăm sunt din România”, a declarat Valer Hancaș, Director Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România. Kaufland a organizat până acum 22 de Târguri de bunătăți românești în întreaga țară, din dorința de a sprijini micii producători locali și regionali să își comercializeze produsele mai ușor.  Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în şapte țări și o rețea de 117 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend, pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia companiei are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile oferite clienţilor, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. (Edmond Macri)