Campania socială „Verde la educație pentru circulație”, implementată și derulată cu sprijinul Poliției Române, a câștigat competiția internațională „PR Daily Corporate Social Responsibility Awards” 2014, desfășurată în Statele Unite ale Americii, informează un comunicat al Inspectoratului General al Poliției Române (IGPR).
Aflată la cea de-a doua ediție, „Verde la educație pentru circulație” este cea mai amplă campanie socială de educație rutieră organizată în România, care a fost implementată de Poliția Română, în parteneriat cu un lanț de magazine din toată țara.
Campania a fost desemnată câștigătoare în cadrul Premiilor de Responsabilitate Socială („PR Daily Corporate Social Responsibility Awards” 2014), la categoria „Cel mai bun eveniment de CSR” („Best CSR Event”), eveniment ce a avut loc în Statele Unite.
„Verde la educație pentru circulație” a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere în rândul copiilor prin conștientizarea acestei probleme și corecta informare a celor mici, pentru scăderea numărului de accidente, pe termen lung, se mai arată în comunicatul IGPR.
Campania s-a derulat printr-o serie de activități, în cadrul cărora polițiștii rutieri le-au oferit copiilor recomandări privind cele mai importante reguli pe care trebuie să le respecte atunci când merg singuri la școală, la magazin sau la locul de joacă.
Peste 30.000 de copii au făcut cunoștință cu semnele de circulație, au luat parte la o sesiune de jocuri interactive, în care agenții de circulație i-au invitat pe cei prezenți într-un orășel miniatural, pentru a pune în aplicare informațiile acumulate, iar la final au fost recompensați cu premii, precizează IGPR.
Competiția „Corporate Social Responsibility” se numără printre cele mai cunoscute inițiative de premiere din domeniu, urmărind să promoveze campaniile cele mai creative din întreaga industrie de PR.