Directorul Societății Române de Radiodifuziune (SRR), Ovidiu Miculescu, susține că este „importantă” o strategie comună pentru serviciile de radio și de televiziune din toată lumea, fie ele publice sau private, care să contracareze „presiunea extraordinară” pe care o exercită pe audiență corporațiile globale de tip Google, Facebook, Youtube, avertizând că, în caz contrar, mass-media de tip radio-tv ar putea să nu mai conteze. El a arătat că evenimentul „Media 2020 — Bringing media to the future”, organizat marți de SRR împreună cu Uniunea Audiovizualului din zona Asia-Pacific (ABU), reprezintă o premieră. „O întâlnire la un asemenea nivel, între mediile publice și private de pe patru continente, nu a mai avut loc, și în special între est și vest. (…) Nu este vorba doar despre media publică. Și mediile private sunt prezente aici, pentru că este extrem de important ca serviciile de radio și de televiziune, publice sau private, să găsească o strategie comună prin care să contracareze asaltul extrem de violent pe care corporațiile globale de tip Google, Facebook, Youtube (…) și altele, această presiune extraordinară pe care o exercită pe audiență. E importantă o strategie comună, pentru că, altfel, aceste industrii, în nu mulți ani, pot să se dilueze într-atât încât să nu mai conteze”, a spus Miculescu.