Curs de comunicare în limba ebraică modernă

Facultatea de Litere organizează în cel de-al doilea semestru al anului universitar 2015-2016 un curs de comunicare în limba ebraică modernă.Cursul este facultativ, gratuit și se adresează tuturor studenților Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Înscrierile se fac la secretariatul Facultății de Litere în perioada 15-26 februarie 2016.

Ești student la TUIAȘI? Urmează un internship în cadrul universității!

Programul de internshipuri pentru studenții Universității Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iași (TUIAȘI) continuă și în al doilea semestru al anului universitar 2015 – 2016. Cei interesați au posibilitatea de a urma un internship în cadrul unuia dintre prorectoratele instituției.

Ca stagiar la TUIAȘI, te vei putea implica în elaborarea de materiale promoționale pentru instituție, organiza vizite ale unor delegați străini sau participa la crearea unui sistem informațional de colaborare universitate – student. De asemenea, te vei putea ocupa de întreținerea site-ului universității sau a paginii de Facebook și vei avea ocazia să te implici în organizarea unor festivaluri, conferințe sau târguri educaționale. Și acestea sunt doar câteva dintre activități.

Care sunt avantajele?

Ca stagiar la TUIAȘI, vei avea ocazia să lucrezi alături de persoane din conducerea instituției la proiecte importante și să acumulezi experiență relevantă în muncă. De asemenea, îți oferim oportunitatea să te remarci dintre colegii tăi și să fii recompensat pentru activitatea ta.

Vei primi o bursă specială de 350 de lei/ lună, care poate fi cumulată cu bursa de studiu sau bursa socială. Primele două săptămâni sunt considerate perioadă de probă.

La sfârșitul stagiului vei primi un certificat din partea universității, care să ateste activitatea desfășurată.

Ce voi avea de făcut?

Activitățile pe care va trebui să le desfășori diferă în funcție de prorectoratul la care vei urma stagiul.

Sunt 10 posturi de intern disponibile, la trei dintre prorectoratele instituției:

  • Prorectoratul responsabil cu Informatizarea; (5 locuri)
  • Prorectoratul responsabil cu Servicii Studențești; (3 locuri)
  • Prorectoratul de Relații Internaționale și Imagine Universitară; (2 locuri)

Descarcă de aici lista tuturor activităților.

Ce program voi avea?

Vei beneficia de un program flexibil, ca să poți îmbina armonios activitățile profesionale cu participarea la cursuri, seminarii și laboratoare. În total, va trebui să lucrezi 20 de ore pe săptămână, dintre care 8 la prorectorat. Cele 12 rămase vor fi destinate activităților ce le vei desfășura în mediul virtual.

În ce perioadă se va desfășura stagiul?

Stagiul se va desfășura pe parcursul semestrului al II-lea din anul universitar 2015 – 2016, în perioada 16 februarie 2016 – 27 mai 2016, fără perioada de sesiune.

Cum și până când trebuie să mă înscriu?

Pentru a participa la stagiul de practică trebuie să depui un dosar de înscriere la Prorectoratul Relații Internaționale și Imagine Universitară (Corp T, parter, camera B01), în intervalul 25 ianuarie – 5 februarie 2016. Dacă în urma concursului de dosare vei fi selectat, va trebui să susții un interviu luni, 15 februarie 2016.

Ce trebuie să conțină dosarul de candidatură?

În dosarul de candidatură trebuie să se regăsească următoarele documente:

  • cerere de înscriere în program cu specificarea prorectoratului avut în vedere pentru desfășurarea stagiului;
  • adeverință de studentla TUIAȘI și situația școlară până în prezent;
  • CV în format Europassîn care să se regăsească fotografia candidatului, datele de contact,  precum și informații privind activitățile școlare și extracuriculare relevante desfășurate;
  • scrisoare de intențieîn care să explici de ce dorești să urmezi acest stagiu de practică;
  • atestatprivind cunoașterea limbii engleze (opțional).

Aș mai avea niște nelămuiriri…

Dacă mai ai nelămuriri cu privire la desfășurarea acestor stagii și dorești să beneficiezi de informații suplimentare, trimite un e-mail la adresa international@tuiasi.ro, sună la numărul de telefon 0232/278628 sau fă o vizită la Biroul de Relații Internaționale și Imagine Universitară.