Având în vedere prevederile Legii nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Asociaţiilor de Proprietari, a Hotărârii de Guvern nr. 1588/2007 privind Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 230/2007, precum şi Regulamentul de atestare si evaluare periodica a administratorilor de imobile – persoane fizice, aprobat prin Hotârărea Consiliului Local Municipal nr. 298/30 noiembrie 2015, Primăria municipiului Iași aduce la cunoștința celor interesați că luni, 5 septembrie 2016, va fi organizată o nouă sesiune de examinare a persoanelor fizice, în vederea obţinerii atestatului de administrator de imobile. Persoanele care, în prezent, au absolvit cursuri de pregătire în domeniu, dar nu sunt atestate, pot să-şi depună cererea împreună cu documentele solicitate în vederea atestării. ”Dosarul va fi verificat de comisia de atestare (Serviciul Asociaţii de Proprietari, cu sediul în șos. Naţională nr. 43), după care se va depune prin Registratura Primăriei Municipiului Iași. Termenul de depunere a dosarelor este de 30 de zile de la data publicării prezentului anunţ. Cu privire la locaţia și ora susţinerii examenului scris, persoanele solicitante vor fi anunţate atât prin afişare la avizierele de la sediul Primăriei Municipiului Iaşi, cât şi online, pe pagina de internet a instituţiei www.primaria-iasi.ro”, se precizează într-un comunicat de presă al Primăriei municipiului Iași. Potrivit documentului, evaluarea cunoştinţelor solicitanţilor constă în completarea unui test grilă cu 24 de întrebări din legislaţia în vigoare specifică Asociaţiilor de Proprietari și a unui Test – lucrare practică privind repartizarea cheltuielilor, la care candidatul trebuie să raspundă la minimum 21 de întrebări. Din cele 24 de întrebări, canditatul trebuie să obţină minimum de 21 de puncte pentru a fi declarat admis pentru a accede la cea de-a doua probă. Proba scrisă va avea loc în data de 5 septembrie 2016. Ora şi locul desfăşurării probei vor fi comunicate la o dată ulterioară prin afişare (fără a depăşi cinci zile de la data stabilită pentru examen). Termenul de afişare a rezultatelor obţinute la examenul scris este de maxim zece zile de la susţinerea examenului. Candidaţii declaraţi respinşi la proba scrisă, pot depune contestaţie la Registratura Primăriei Municipiului Iaşi în termen de 24 ore de la data afişării rezultatelor, iar Comisia are obligaţia de a soluţiona contestaţia în termen de două zile de la data înregistrării acesteia şi de a comunica prin afişare rezultatele respective. Proba orală – interviul, se va susţine în maxim zece zile lucrătoare de la afișarea rezultatelor la contestații (de candidaţii care au fost declaraţi admişi la proba scrisă). Din comisia de atestare fac parte: Ioan Ciobanu- preşedinte, Ramona Prelipceanu, Petronela Cîşlariu, Iuliana Guguianu și Doina Diumea – membri. (E.M.)