E.ON lansează un nou canal destinat clienţilor casnici, într-o secţiune dedicată pe platforma eMAG, cel mai important magazin online din România. Parteneriatul cu eMAG este unul dintre demersurile E.ON de a susţine simplificarea procesului de contractare a energiei, rezultat şi din dorinţa de a oferi o platformă de informare şi educare a clienţilor referitor la caracteristicile pieţei concurenţiale, alegerea sau schimbarea furnizorului de energie. Decizia de cumpărare a unui produs trebuie să fie urmare a unei informări complete şi susţinută de beneficii în favoarea consumatorilor casnici, în condiţii de transparenţă, oricare ar fi canalul de comunicare accesat de către aceştia. „Ne dorim să fim acolo unde sunt clienţii noştri, iar transferul către mediul online este o realitate a lumii în care trăim. Ne adresăm clienţilor digitali din România, clienţilor obişnuiţi să îşi facă cumpărăturile online şi pentru care, chiar şi contractarea energiei electrice trebuie să se întâmple la fel de facil ca şi adăugarea oricărui alt produs în coş. Credem că în viitor platformele digitale vor fi tot mai mult prezente în viaţa noastră”, a declarat Claudia Griech, Chief Commercial Officer al E.ON, Clienţi Rezidenţiali. „Online e simplu să-ți comanzi orice îți dorești de oriunde te-ai afla, iar noi vrem să le oferim clienților noștri posibilitatea de a găsi pe eMAG cât mai multe dintre lucrurile și serviciile de care au nevoie”, a afirmat, la rândul său, Florin Filote, Marketplace Director eMAG. Beneficiarii produselor E.ON vor avea parte de o experienţă digitală în care contractul de furnizare a energiei electrice se încheie online, iar accesul la informaţii legate de indexul contorului, factura electronică, plată online sau grafice de consum, se realizează prin intermediul contului E.ON Myline, disponibil şi pe aplicaţia mobilă. (E.M.)