Municipalitatea va organiza în data de 23 iulie o nouă sesiune de examinare a persoanelor fizice, în vederea obținerii atestatului de administrator de imobile. Potrivit reprezentanţilor Primăriei, dosarele trebuie depuse până miercuri, 18 iulie. „Persoanele care în prezent au absolvit cursuri de pregătire în domeniu, dar nu sunt atestate pot să solicite înscrierea în vederea susținerii examenului în baza unei cereri, la care sunt anexate documentele solicitate. Dosarul se verifică de către reprezentantul comisiei de atestare (Serviciul Asociații Proprietari, cu sediul în șoseaua Națională, nr. 43), după care se depune la Registratura Primăriei Municipiului Iași”, afirmă reprezentanţii municipalitţii. Calendarul procedurii de atestare a persoanelor fizice care doresc să devină administratori de imobile și alte informații legate de locul și ora susținerii examenului scris și interviului se vor anunța prin afișare la avizierele Primăriei Municipiului Iași, cât și pe pagina de internet a instituției, în funcție de numărul solicitanților. (E.M.)