Breaking News

Circulaţia trenurilor CFR Călători se desfăşoară în condiţii de iarnă severă

Circulaţia trenurilor CFR Călători se desfăşoară în condiţii de iarnă severă, iar trenul IR 1770 Galaţi – Bucureşti Nord are o întârziere de 180 de minute, după ce automotorul Desiro a fost înlocuit în staţia Făurei cu locomotivă cu vagoane, din cauza gerului, a informat marţi operatorul feroviar naţional de transport călători.

De asemenea, IR 1750 Suceava – Bucureşti Nord a acumulat 130 de minute de întârziere, IR 1892 Craiova – Bucureşti are 70 de minute de întârziere, iar IR 1826 Tg. Jiu – Bucureşti 35 de minute.

Reprezentanţii CFR Călători au dat asigurări că siguranţa şi securitatea pasagerilor sunt asigurate.

Potrivit companiei, traficul feroviar a fost întrerupt între staţiile Radoieşti – Olteni, după ce o şină s-a fisurat din cauza gerului, iar trenul IR 1594 Craiova – Bucureşti Nord a fost oprit până la remedierea deficienţei, timp în care sistemul de încălzire a fost funcţional. Trenul a sosit în Gara de Nord după o întârziere de mai bine de 100 de minute.

Totodată, la Târgu Ocna, a fost fisurată şina de cale ferată, iar trenul R 5202 Siculeni – Focşani a staţionat de la ora 7:00 în gară, până la remedierea problemei. Şi această garnitură a plecat la ora 9:45, după ce a înregistrat 162 de minute de întârziere.

În ceea ce priveşte trenul IR 1770 Galaţi – Bucureşti Nord, care încă nu a ajuns în Gara de Nord, CFR Călători menţionează că, din cauza temperaturilor scăzute, automotorul Desiro a fost schimbat în staţia Făurei şi înlocuit cu locomotivă cu vagoane. Călătorii au fost preluaţi cu această garnitură pentru continuarea călătoriei, iar trenul se află în circulaţie. AGERPRES