E.ON România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu dea curs mesajelor primite în ultimele zile prin intermediul Whatsapp/SMS în numele companiei privind necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON și depunerea unei cereri, până la 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.
„Aceste mesaje NU sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să NU dați curs acestor invitații!
Specialiștii noștri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare.
În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete pe pagina noastră de internet, prin accesarea link-ului uihttps://www.eon.ro/plafonare-pret”, se arată într-un comunicat al E.ON România remis redacției.
Totodată, compania face următoarele precizări:
- ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneți nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin;
- persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119
- dacă este necesar să veniți în magazinele E.ON, asigurați-vă că v-ați programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBookingaccesând link-ulhttps://www.eon.ro/programare-onlinesau la telefon 0265 208 466.