În urma reclamaţiilor primite în ultima perioadă de la mai mulţi cetăţeni, prefectul Marian Şerbescu s-a deplasat astăzi la Oficiul Poştal nr. 13, situat în zona Fundaţie, pentru a constata la faţa locului modul în care se desfăşoară activitatea cu publicul la această unitate. În sesizările adresate Instituţiei Prefectului Judeţului Iaşi, ieşenii s-au plâns reprezentantului Guvernului în teritoriu despre perioada lungă de așteptare pentru preluarea produselor achiziționate din afara spațiului comunitar. În urma vizitei, prefectul Marian Şerbescu a recunoscut că situaţia din teren corespunde nemulţumirilor exprimate de cetăţeni. „Și astăzi erau multe persoane la ghișeu, fiind destul de aglomerat. Am discutat la fața locului cu directorii de la Vamă și de la Poștă, precum și cu dirigintele oficiului poștal. Activitatea de la Oficiul Poștal nr. 13 este una foarte intensă, numărul de colete predate prin intermediul acestui oficiu fiind, conform reprezentanților vămii, de zece ori mai mare decât tot ceea ce se predă în toate județele Moldovei. În urma discuțiilor au rezultat câteva soluții, care sper că vor conduce la reducerea timpilor de așteptare. Astfel, în cursul acestei săptămâni urmează ca reprezentanții Poștei să facă posibilă o nouă conexiune de internet, iar conducerea Direcției Vamale Iași să pună la dispoziție tehnica necesară pentru deschiderea unui nou ghișeu de predare a coletelor. Pentru a face acest lucru posibil, la această activitate va fi alocat și un alt angajat al Poștei. Acestea sunt câteva măsuri dispuse pe termen scurt. Pe termen lung, va fi nevoie de identificarea unui spațiu mai încăpător, necesar pentru depozitarea tuturor coletelor și activitatea de predare către cetățeni”, a declarat prefectul, la finalul vizitei. Acesta a precizat că la începutul săptămânii viitoare se va deplasa, din nou, la Oficiul Poştal nr. 13, pentru a verifica dacă măsurile luate împreună cu cei de la Poştă şi Vamă au fost implementate și dacă ele au fost eficiente. (E.M.)