Breaking News

Ce documente sunt necesare pentru eliberarea avizului DSP

Având în vedere situaţia globală a infecţiilor cu coronavirus (Covid-19) şi situaţia la nivel naţional a infecţiilor cu coronavirus (Covid-19), în baza Hotărârii nr. 6 din 06.03.2020 a Grupului de suport tehnico-stiinţific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României, începând cu data de 9 martie 2020, organizarea evenimentelor publice se va efectua cu avizul Direcţiei de Sănătate Publică Iaşi. La sediul DSP Iaşi se va depune o cerere în care se va menţiona denumirea evenimentului, locul de desfăşurare, tipul de activitate şi organizatorii. Cererea va fi obligatoriu însoţită de Fişa evaluare risc evenimente publice, ce va fi completată de către organizatori. Formularul este postat pe site-ul DSP Iaşi, de unde poate fi descărcat şi este obligatoriu să însoţească cererea. Documentele vor fi depuse la secretariatul  DSP Iaşi sau pot fi trimise pe adresa de mail: secretariat@dspiasi.ro. Menţionarea adresei de email în cerere este obligatorie, pentru a putea primi raspunsul din partea DSP Iaşi. Potrivit Hotărârii Grupului de suport tehnico -ştiinţific privind gestioanrea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României, sunt interzise manifestările publice sau private, în spaţii deschise sau închise, cu un număr de participanţi mai mare de o mie de persoane. Această măsură este obligatorie, la nivel naţional, pentru toţi agenţii publici şi privaţi şi nu este supusă negocierii, excepţiilor, neputând fi amânată. Conform Grupului de Comunicare Strategica, această decizie este valabilă până la data de 31 martie 2020 pe întreg teritoriul naţional al României şi există posibilitatea prelungirii ei, în funcţie de evoluţia situaţiei. (E.M.)