În perioada 6 aprilie – 12 aprilie 2015, Fundația HECUBA, în colaborare cu Centrul DIFAIN CSA, Primăria municipiului Iași și Direcția de Asistență Comunitară (DAC) Iași, îi invită pe ieşeni la expoziţia ”Povestea mea”, care va putea fi vizitată la Sala Mică a Teatrului ”Luceafărul”. Invitația este făcută în contextul săptămânii ”Școala Altfel 2015” și al promovării activităților psiho-socio-educaționale, realizate în cadrul celor două centre, activități ce fac parte din programul de Art-Terapie, în beneficiul copiilor care provin din familii monoparentale cât și al copiilor cu părinți plecați la muncă în străinătate și care provin din medii defavorizate. ”Povestea mea” este o invitație lansată de beneficiarii celor două centre, cu intenția de a le afla “poveștile” descrise sincer și natural prin joc și culoare, marcând importanța educației culturale prin metode nonformale în dezvoltarea psiho-socio-educațională a copiilor. Beneficiarii direcți sunt copii cu vârste cuprinse între 6 și 16 ani, susținuți de Primăria municipiului Iași și de proiectul finanțat de Asociația Sternstunden Bavaria. Fundația Hecuba are misiunea de a îmbunătăți situația socio-familială a familiilor monoparentale din medii defavorizate, din Municipiul Iași, de a susține incluziunea socială a tuturor membrilor ei în spiritul respectării drepturilor familiei, femeii și copilului. Prin echipa de specialiști se urmărește creșterea gradului de integrare socio-profesională și educațională a mamelor singure, să asigure condițiile decente de trai pentru mame și copii. Centrul DIFAIN CSA (Diminuarea Inițială a Fenomenelor Actuale Întâmpinate în Nesupravegherea CopiilorSinguri Acasă) vizează, prin implementarea proiectului, dezvoltarea personală și orientarea vocațională a beneficiarilor centrului în vederea diminuării efectelor negative ale migrației în rândul copiilor cu părinți plecați la muncă în străinătate și care provin din familii defavorizate prin aplicarea metodelor alternative în educația non-formală (teatru, pictură, dans, creație literară). (E.M.)