Sport Guru va deschide primul magazin din regiunea de Nord-Est în ansamblul Palas Iași
Sport Guru, cel mai mare retailer și distribuitor român de echipamente sportive specializate, urmează să deschidă o locație în proiectul mixed-use Palas. Recunoscut pentru gama variată de echipamente destinate sporturilor outdoor și indoor, brandul marchează astfel o premieră în regiune.
Primul magazin Sport Guru din regiune va fi deschis la parterul clădirii de birouri United Business Center 4 şi va avea o suprafaţă de peste 400 mp. Ieșenii vor găsi aici o varietate de echipamente pentru alergare, ciclism, outdoor, triatlon, schi alpin și schi de tură, box, baschet, fitness, arte marțiale/judo, volei, precum și produse de tehnologie și accesorii concepute special pentru practicanții de sport. Inaugurarea locației va avea loc la începutul anului 2026.
„Analizele vânzărilor online din ultimii ani ne-au relevat un trend ascendent al comenzilor venite din regiunea Moldovei, în mod particular din Iași, ceea ce ne obligă să venim în întâmpinarea dorințelor și nevoilor comunităților locale de sportivi și să le facilităm accesul la o gamă cât mai largă și diversificată de articole sportive specializate. Așa cum am obișnuit deja comunitățile de sportivi amatori și profesioniști din România, suntem aproape de ei și ne continuăm misiunea de a le oferi cel mai bun mix de branduri și articole sportive specializate, la prețuri competitive, precum și cea mai bună consiliere în alegerea acestora, oferită de o echipă de consultanți de vânzări, practicanți activi ai sporturilor reprezentate în rețeaua noastră”, a declarat Mircea Rasovan, CEO Sport Guru.
Sport Guru este distribuitor oficial în România pentru unele dintre cele mai renumite branduri de echipamente sportive, fiecare oferind articole de înaltă calitate, concepute pentru a îmbunătăți performanțele sportivilor și a le proteja sănătatea.
În locația din Palas vor fi disponibile articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru alergare de la Nike, Hoka, Asics, Adidas, Mizuno, On, Puma, Saucony, La Sportiva, Salomon, Dynafit, Ronhill, Compressport, dar și biciclete de munte (MTB) și de șosea de la brandurile Trek, Cube, Scott, Ghost, Woom, echipamente de ciclism Santini, Sidi, Castelli, Gaerne sau produse pentru outdoor (drumeții montane/camping) de la Salewa, Jack Wolfskin, CMP, Salomon, Garmont și Scarpa. Tot la Sport Guru vei putea găsi echipamente pentru schi aplin de la: Nordica, Atomic, Fischer, Colmar, Spyder sau POC și echipamente pentru schi de tură marca Dynafit, precum si ceasuri smart, GPS și echipamente electronice de la Garmin, Suunto sau Coros, Tacx și Wahoo.
Aflat în plin proces de remodelare după un concept al casei de arhitectură Foster + Partners, cu o investiţie de 80 milioane de euro, Palas va avea o suprafață extinsă de retail de până la 80.000 mp.Vor fi aduse noi branduri în premieră regională și formate flagship stores ale magazinelor ancoră existente, o zonă sport, spații de joacă și centre de entertainment pentru familii, iar parcul a fi extins și va beneficia dede zone interactive și de relaxare.
Despre Palas Iași
Palas Iaşi reprezintă cea mai mare investiţie în real estate din estul ţării, în valoare de peste 320 milioane de euro. Situat lângă Palatul Culturii, Palas include: peste 270 de magazine, şapte clădiri de birouri clasa A, un centru de evenimente, hotel de 4*, restaurante și cafenele tematice, parc de 50.000 mp, carusel, patinoar sezonier și alte facilități de timp liber. Prin mixul inedit și complex de shopping și entertainment, Palas atrage anual peste 22,2 milioane de vizitatori.
Compania IULIUS este dezvoltator și operator specializat în ample proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Valorea de piaţă a investiţiilor realizate este de aproximativ 2 miliarde de euro. Portofoliul este compus din două proiecte mixte (Palas Iaşi şi Iulius Town Timişoara), reţeaua naţională Iulius Mall (Iaşi, Cluj-Napoca, Suceava), două proiecte de proximitate Family Market (Iaşi) și 15 clădiri office în Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. Portofoliul include peste 320.000 mp de spaţii de retail, proiectele fiind lidere de piață la nivel regional, cu peste 73 de milioane de vizite anual. Compania are în dezvoltare alte două proiecte mixte majore de reconversie urbană, la Cluj-Napoca şi Constanţa, investiţii estimate la peste 1,3 miliarde de euro.