Din cauza lucrărilor de amenajare, executate la Centrul de Cartier al Primăriei din Nicolina, serviciul public de încasare a taxelor şi impozitelor locale va fi suspendat marţi, 8 noiembrie 2016, la această locaţie. Potrivit unui comunicat al Biroului de presă al Primăriei, în această zi, taxele şi impozitele, sau orice alte sume datorate bugetului local, se pot achita, în numerar, atât la casieriile de la sediul central din B-dul Ştefan cel Mare şi Sfant nr.11-15, la camera 3 (corpul B etajul 1), la camera 15 (corpul B parter) din imobilul situat în curtea interioară a Primăriei Iaşi, cât şi la centrele de cartier situate în Iaşi, după cum urmează: TĂTĂRAŞI, str. Vasile Lupu nr.82, telefon 0232-277310 (centru de cartier); ALEXANDRU cel BUN, str. Tabacului nr.1, telefon 0232-253160 (centru de cartier); PĂCURARI, Şos. Păcurari nr.34, telefon 0232-276787 (centru de cartier); FRUMOASA, b-dul. Poitiers nr.22-26, telefon 0232-223031 (centru de cartier); Serviciul de înmatriculări, eliberari permise şi paşapoarte, b-dul. Primaverii nr.36, telefon 0232-272266, respectiv Direcţia de Administrare a Patrimoniului Public şi Privat Iaşi, Şos. Naţională nr.43, telefon 0232-264246. Plata poate fi efectuată şi prin virament, prin Trezoreria Municipiului Iaşi, beneficiar Muncipiul Iaşi ( persoană juridică de drept public-cod fiscal 4541580), prin serviciul de acceptare a cardurilor la plată – comerţul electronic securizat denumit e.Comert, sau prin intermediul sistemului naţional electronic de plată online a impozitelor şi taxelor (SNEP – Ghiseul.ro), utilizând cardul bancar. (E.M.)