Iulius Mall aduce de săptămâna aceasta pentru ieșeni un nou magazin H&M, de unde aceștia își pot achiziționa noutățile în materie de modă.
Lansarea marchează și o premieră pentru Iași, retailerul vestimentar aducând pentru prima dată în oraș și linia sa de produse Divided, care conține piese vestimentare cu un design conceput special pentru segmentul de vârstă de adolescenți și tineri, respectiv 16-25 de ani.
„Așteptăm cu interes deschiderea noului nostru magazin din Iași, din cadrul Iulius Mall, ca reacție a tinerilor la colecția Divided, special concepută pentru ei și care reflectă tendințele și moda pentru toate momentele zilei, toate la un nivel accesibil tuturor. Inspirația de a aduce colecția Divided în această locație a venit ca urmare a poziționării magazinului în apropierea unuia dintre cele mai importante centre universitare”, au declarat reprezentanții companiei.
Ziua deschiderii, 17 noiembrie, va fi marcată de numeroase surprize, printre care se numără reducerile de 20% acordate pentru cumpărăturile de peste 100 de lei. De asemenea, primii 50 de vizitatori ai magazinului vor primi câte un card de cumpărături în valoare de 50 de lei.
Dispus pe două niveluri și cu o suprafață de vânzare de peste 1.500 mp, noul magazin H&M din Iaşi aduce vizitatorilor și cumpărătorilor, pe lângă colecția Divided, cele mai importante concepte ale brand-ului pentru femei, bărbați și copii.
Conceptele reunite în acest mix duc mai departe filosofia de brand a H&M, care promovează moda și calitatea la cel mai bun preț, în mod sustenabil.